Jon Langeland

Hudklinikken Jon Langeland

Hud og veneriske sykdommer

1976

Hudklinikken Jon Langeland Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Youngstorget 2b 0181 Oslo
Jon Langeland er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jon Langeland

Den beste hudlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Dr. Langeland har hjulpet meg med akne og sprukne blodkar, og jeg har gått til han i to år nå. Jeg er så fornøyd med han! Han er positiv og tar meg alltid seriøst. Kommer aldri til å bruke noen annen hudlege så lenge jeg har han.

Jon er vår beste hudlege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har brukt Jon Langeland som spesialist og hudlege i over 30 år, og han har blandt annet hjulpet meg å bli kvitt både frostskader i ansiktet ved bruk av laser, behandlet solskadet hud og satt riktige diagnoser hos både sønnen min og min gamle mor som ingen andre klarte å hjelpe. Jeg har meget stor tiltro til Jon og stoler ikke på andre ann han når det gjelder huden min. Foruten å være en særdeles dyktig rent faglig er Dr. Jon Langeland en veldig positiv, høflig og hjelpsom lege som jeg alltid gleder meg til å komme til. Han er rask, serviceminded og gir en tett og god oppfølging. Jeg føler meg alltid trygg og godt tatt vare på. Den øvrige staben på Hudklinikken er også særdeles dyktige og hjelpsomme alle sammen, og slik jeg ser det er det ingen over eller ved siden av Dr. Jon Langeland og hans team. :-)

Kan virkelig faget sitt!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har erfaring fra Jon Langeland både som dermatologisk sykepleier og som pasient. Han tar pasientene sine på alvor, og har stor forståelse for hvor viktig god, og riktig behandling av hudlidelser er for den enkelte.
Han har lang erfaring, og er oppmerksom på at vi alle reagerer ulikt på hvordan hudsykdommer/tilstander også påvirker det psykososiale.
Kan anbefales på det varmeste!

Særdeles dyktig og velorganisert hudlege

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har kjent Jon Langeland i mange år både som hudlege og som privat person. Han holder seg meget godt faglig oppdatert og er rask til å ta opp nye metoder i diagnostikk og behandling. Han er strukturert, målrettet og en dyktig formidler. I tillegg har han stålkontroll på prøvesvar og kommuniserer dem til pasientene på en forbilledlig måte. Som hudlege er han i en særklasse.

Faglig sterk og svært hyggelig!!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått hos Langeland i mange år. Tidligere slet jeg med kviser og uren hud selv om jeg gikk regelmessig til hudpleier og brukte masse penger på dyre kremer, spiste sunt og trente daglig. Langeland har tatt godt vare på meg, lyttet til mine bekymringer og hjulpet meg til å få en sunn, ren hud. Selvtilliten min har fått en boost og jeg er svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.