Jon Langeland

Hudklinikken

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1976)

Hudklinikken Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ...
Youngstorget 2B 0181 Oslo
Jon Langeland er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jon Langeland

veldig fleksibelt timebestilling, kompetent og vennlig

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

har hatt spider nävi på nesa. fikk laserbehandling av karoline strandhagen.
den røde flekken skulle forsvinne i løpe av 4 uker.
og det har den gjort. hadde allerede en avtale nr. 2 avtalt. men den var ikke nødvendig. nå er flekken vekk og nesa som før. tusen takk! neste gang skal jeg komme før den ble så stor.

Trygg og kunnskapsrik hudlege

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg går med års mellomrom til laserbehandling av alderdomsflekker hos dr.Langeland.
Kan absolutt anbefale han flink og behagelig vesen.
Kommentar fra pensjonert hudlege

Veldig flink hudlege

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg gikk til Jon Langeland med sønnen min pga alvorlig akne. Han hadde da blitt behandlet av fastlege i flere år med div kremer og antibiotika, noe som ikke hjalp. Etter flere år med problemhud ringte vi Jon Langeland og fikk time. Det var rett på Isotretinoin, som i media ser ut som en tøff kur. Sønnen min begynte på den, og har fått et nytt liv. I ettertid har han anbefalt kuren til flere venner som alle har hatt bra resultat. Det er det eneste som virker mot alvorlig akne, og burde vært tilgjengelig via fastlegen. Noe det ikke er. Det er så mange som kunne fått et nytt liv med denne behandlingen, og den burde være tilgjengelig for alle. Sønnen min er evig takknemlig for hjelpen han fikk hos Jon Langeland.

Profesjonell og imøtekommende

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Mitt inntrykk av dr. Langeland er at han er en faglig svært dyktig og veldig hyggelig lege. I mitt møte med ham følte jeg meg godt ivaretatt og i gode hender fra første stund. Han var flink til å forklare hva han mente og gjorde, slik at jeg var helt trygg under inngrepet. Resultatet er jeg også strålende fornøyd med.

Alltid god opplevelse

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg har vært pasient på Hudklinikken i mange år, og vært hos flere av hudlegene. Oppleves alltid profesjonelt, og føler meg veldig trygg på at både vurderingen og behandlingen er riktig. Vil aldri gå noe annet sted og kan anbefales på det sterkeste!