Jon Langeland

Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Jon Langeland

Dårlig inntrykk

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg oppsøkte Jon Langeland i forbindelse med akne utbrudd i huden. Han foreskrev en "kur" med en gang, og var i liten grad interessert i høre på pasientens reservasjoner mot foreskrevet medisin, og mulige bivirkninger. Jeg erfarte at han var mest interessert i å avslutte konsultasjonen med påfølgende resultat av å feilinformere angående viktige bivirkninger.

Svært lite fornøyd

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg skulle fjerne en føflekk i ansiktet. Dette ble gjort og jeg fikk en plasterlapp over som skulle dekke over og holde stingene på plass. Fikk ikke med meg noen nye plasterlapper. Plasterlappen satt dårlig på etter kort tid og falt mer og mer av, til den til slutt falt helt av. Dette var en helt spesielt plasterlapp for nettopp slike inngrep. Da jeg ikke hadde det og heller ikke hadde fått noen informasjon/beskjed om hva slags plaster jeg kunne bruke og kjøpe ble resultatet svært lite tilfredsstillende, og det i et så viktig sted som ansiktet. Det ble ikke et arr med en rett strek, siden området ikke ble holdt godt på plass av det som slike plastere skulle gjøre. Det ble derfor nærmere et rundt arr, og i tillegg ble det et søkk i huden. Jeg er derfor alt annet enn fornøyd med behandlingen eller forøvrig oppfølging av dette i ettertid. Synes dette er noe som burde blitt beklager i høyeste grad, men noen type beklagelse har jeg aldri fått.

God og profesjonell behandling

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg fikk time i løpet av et par dager, uten henvisning. Hudlegen gjorde en grundig undersøkelse, og jeg fikk klare råd og henvisning til videre behandling. Blid og hyggelig. Absolutt verdt pengene!