Jon Langeland

Youngstorget 2b 0181 Oslo
Tlf: 23 35 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Langeland er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jon Langeland

Jon er vår beste hudlege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har brukt Jon Langeland som spesialist og hudlege i over 30 år, og han har blandt annet hjulpet meg å bli kvitt både frostskader i ansiktet ved bruk av laser, behandlet solskadet hud og satt riktige diagnoser hos både sønnen min og min gamle mor som ingen andre klarte å hjelpe. Jeg har meget stor tiltro til Jon og stoler ikke på andre ann han når det gjelder huden min. Foruten å være en særdeles dyktig rent faglig er Dr. Jon Langeland en veldig positiv, høflig og hjelpsom lege som jeg alltid gleder meg til å komme til. Han er rask, serviceminded og gir en tett og god oppfølging. Jeg føler meg alltid trygg og godt tatt vare på. Den øvrige staben på Hudklinikken er også særdeles dyktige og hjelpsomme alle sammen, og slik jeg ser det er det ingen over eller ved siden av Dr. Jon Langeland og hans team. :-)

Kan virkelig faget sitt!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har erfaring fra Jon Langeland både som dermatologisk sykepleier og som pasient. Han tar pasientene sine på alvor, og har stor forståelse for hvor viktig god, og riktig behandling av hudlidelser er for den enkelte.
Han har lang erfaring, og er oppmerksom på at vi alle reagerer ulikt på hvordan hudsykdommer/tilstander også påvirker det psykososiale.
Kan anbefales på det varmeste!

Særdeles dyktig og velorganisert hudlege

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har kjent Jon Langeland i mange år både som hudlege og som privat person. Han holder seg meget godt faglig oppdatert og er rask til å ta opp nye metoder i diagnostikk og behandling. Han er strukturert, målrettet og en dyktig formidler. I tillegg har han stålkontroll på prøvesvar og kommuniserer dem til pasientene på en forbilledlig måte. Som hudlege er han i en særklasse.

Faglig sterk og svært hyggelig!!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått hos Langeland i mange år. Tidligere slet jeg med kviser og uren hud selv om jeg gikk regelmessig til hudpleier og brukte masse penger på dyre kremer, spiste sunt og trente daglig. Langeland har tatt godt vare på meg, lyttet til mine bekymringer og hjulpet meg til å få en sunn, ren hud. Selvtilliten min har fått en boost og jeg er svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Fantastisk flink!!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Har vært hos Jon ved flere anledninger. Første gang da jeg ble ødelagt i huden etter krystall sliping hos en hudpleier. Hun gikk helt i det 3 hudlaget og det så ut som noen hadde pisket meg i fjeset. Så ille at jeg nesten ikke ville ut i dags lys. Jon forstod min fortvilelse og var veldig imøtekommende, hjelpende og forståelsesfull. Han satte i gang tiltak med laser og krem behandling. Huden min ble som ny, vært der flere ganger for oppfølgende behandling, fjerning av tatovering og blodkar i huden. Alltid like profesjonell og imøtekommende.
Det er ingen andre jeg tør å gå til når det gjelder huden min.
Anbefales på det sterkeste!

Styr unna!!!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg blir forbannet når man møter slike mennesker i helsevesenet. Arrogant og lite lyttende på sine pasienters behov. Jon er svært lite imøtekommende mot pasientene sine. Ikke hilser han, ikke informerer om hva han skal gjøre eller hvorfor. Han er altfor krass og ufin i måten han opptrer på. Aldri mer til ham!

Utrolig dyktig lege

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Utrolig empatisk og kompetent hudlege, absolutt den beste jeg har vært til. Om en skal ha laserbehandling er han uten tvil Oslo's beste.

Dårlig inntrykk

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg oppsøkte Jon Langeland i forbindelse med akne utbrudd i huden. Han foreskrev en "kur" med en gang, og var i liten grad interessert i høre på pasientens reservasjoner mot foreskrevet medisin, og mulige bivirkninger. Jeg erfarte at han var mest interessert i å avslutte konsultasjonen med påfølgende resultat av å feilinformere angående viktige bivirkninger.

Svært lite fornøyd

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg skulle fjerne en føflekk i ansiktet. Dette ble gjort og jeg fikk en plasterlapp over som skulle dekke over og holde stingene på plass. Fikk ikke med meg noen nye plasterlapper. Plasterlappen satt dårlig på etter kort tid og falt mer og mer av, til den til slutt falt helt av. Dette var en helt spesielt plasterlapp for nettopp slike inngrep. Da jeg ikke hadde det og heller ikke hadde fått noen informasjon/beskjed om hva slags plaster jeg kunne bruke og kjøpe ble resultatet svært lite tilfredsstillende, og det i et så viktig sted som ansiktet. Det ble ikke et arr med en rett strek, siden området ikke ble holdt godt på plass av det som slike plastere skulle gjøre. Det ble derfor nærmere et rundt arr, og i tillegg ble det et søkk i huden. Jeg er derfor alt annet enn fornøyd med behandlingen eller forøvrig oppfølging av dette i ettertid. Synes dette er noe som burde blitt beklager i høyeste grad, men noen type beklagelse har jeg aldri fått.

God og profesjonell behandling

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg fikk time i løpet av et par dager, uten henvisning. Hudlegen gjorde en grundig undersøkelse, og jeg fikk klare råd og henvisning til videre behandling. Blid og hyggelig. Absolutt verdt pengene!