Jon Langeland

Jon Langeland er hudlege i Oslo

Hudklinikken Jon Langeland
Youngstorget 2b 0181 Oslo

Siste vurderinger av Jon Langeland

Jon er vår beste hudlege!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har brukt Jon Langeland som spesialist og hudlege i over 30 år, og han har blandt annet hjulpet meg å bli kvitt både frostskader i ansiktet ved bruk av laser, behandlet solskadet hud og satt riktige diagnoser hos både sønnen min og min gamle mor som ingen andre klarte å hjelpe. Jeg har meget stor tiltro til Jon og stoler ikke på andre ann han når det gjelder huden min. Foruten å være en særdeles dyktig rent faglig er Dr. Jon Langeland en veldig positiv, høflig og hjelpsom lege som jeg alltid gleder meg til å komme til. Han er rask, serviceminded og gir en tett og god oppfølging. Jeg føler meg alltid trygg og godt tatt vare på. Den øvrige staben på Hudklinikken er også særdeles dyktige og hjelpsomme alle sammen, og slik jeg ser det er det ingen over eller ved siden av Dr. Jon Langeland og hans team. :-)

Kan virkelig faget sitt!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har erfaring fra Jon Langeland både som dermatologisk sykepleier og som pasient. Han tar pasientene sine på alvor, og har stor forståelse for hvor viktig god, og riktig behandling av hudlidelser er for den enkelte.
Han har lang erfaring, og er oppmerksom på at vi alle reagerer ulikt på hvordan hudsykdommer/tilstander også påvirker det psykososiale.
Kan anbefales på det varmeste!

Særdeles dyktig og velorganisert hudlege

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har kjent Jon Langeland i mange år både som hudlege og som privat person. Han holder seg meget godt faglig oppdatert og er rask til å ta opp nye metoder i diagnostikk og behandling. Han er strukturert, målrettet og en dyktig formidler. I tillegg har han stålkontroll på prøvesvar og kommuniserer dem til pasientene på en forbilledlig måte. Som hudlege er han i en særklasse.

Faglig sterk og svært hyggelig!!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Jeg har gått hos Langeland i mange år. Tidligere slet jeg med kviser og uren hud selv om jeg gikk regelmessig til hudpleier og brukte masse penger på dyre kremer, spiste sunt og trente daglig. Langeland har tatt godt vare på meg, lyttet til mine bekymringer og hjulpet meg til å få en sunn, ren hud. Selvtilliten min har fått en boost og jeg er svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Fantastisk flink!!

Klinikk: Hudklinikken Jon Langeland Skrevet

Har vært hos Jon ved flere anledninger. Første gang da jeg ble ødelagt i huden etter krystall sliping hos en hudpleier. Hun gikk helt i det 3 hudlaget og det så ut som noen hadde pisket meg i fjeset. Så ille at jeg nesten ikke ville ut i dags lys. Jon forstod min fortvilelse og var veldig imøtekommende, hjelpende og forståelsesfull. Han satte i gang tiltak med laser og krem behandling. Huden min ble som ny, vært der flere ganger for oppfølgende behandling, fjerning av tatovering og blodkar i huden. Alltid like profesjonell og imøtekommende.
Det er ingen andre jeg tør å gå til når det gjelder huden min.
Anbefales på det sterkeste!