Effie Markou

Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo

Siste vurderinger av Effie Markou

Ikke den beste legen

Klinikk: Norsk Legesenter AS Skrevet

Jeg var hos Dr. Effie for en stund. Uten nesten å se på meg en gang, sier hun at jeg har Perioral Dermatitt. Hun skriver ut kremer i massevis, og ber meg gå på tabletter så så lenge ...

Hadde satt pris på en lege, som bruker litt god tid på pasientene sine, og viser at dem bryr seg!!

Ikke imponert!

Penger ut av vinduet

Klinikk: Norsk Legesenter AS Skrevet

Jeg opplevde timen hos Markou som veldig lite hyggelig. Jeg mottok ikke hjelpen jeg hadde sett for meg, og ble behandlet på en kald og lite vennlig måte. Hun var kjapp med å dytte diverse sterke(!) kremer på meg som pasient, og det var ingen dialog mellom oss. Hun virket lite interessert i å hjelpe meg, og jeg følte ikke at jeg ble hørt. Gikk derfra med en veldig ubehagelig følelse, uten en løsning på problemet mitt. Det var ellers kort ventetid og et sjarmerende venterom, men utenom om det var det dessverre ikke bra.

Grundig undersøkelse

Klinikk: Norsk Legesenter AS Skrevet

Har hatt to timer med Effie. Hun er veldig hyggelig og gjør en grundig undersøkelse. Fikk fjernet en føflekk og dette ble gjort på en proff måte.

Fantastisk hudlege!

Klinikk: Klinikk Oslo Skrevet

Dr.Markou undersøkte min hud nøye og sendte meg videre for å ta masse blodprøver. Slik ble det avdekket at jeg har en alvorlig stoffskiftesykdom som takket være henne blir behandlet i tide!

beste hudlegen vært hos

Klinikk: Norsk Legesenter AS Skrevet

Hudlegen er kommunikativ - oppfatter kundens problem raskt - løpende informativ under diagnose og behandling - gode epikriser - gode råd å ta med videre i livet