Maya Tigalonova

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ...
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Maya Tigalonova er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Maya Tigalonova

Effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Her går det unna , og legen finner som regel fort ut hva som skal til. Mange bruker denne hudklinikken til lysbehandling ,og her må denne legen være blant de fremste ekspertene på området. Maskinene som er tilgjengelig for lysbehandling er de beste som er å få tak i.

Fantastisk flink og snill!

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Maya Tigalonova er helt fantastisk. Jeg og min familie har vært hos henne igjennom årene med forskjellige plager. Hun er utrolig flink og dyktig og har hjulpet oss alle. Hun er også en av de snilleste legene jeg noensinne har møtt. Hurra for Maya!!

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Maya er en bestemt, erfaren og hyggelig dame. Er hos henne hver andre uke og opplever alltid at det er god stemning. Sammenlignet med andre leger, så er det veldig lett å ha en samtale med Maya. Er det noen som vet hva hun driver med så er det Maya. Anbefales sterkt til alle som søker en flink hudlege.

Uinteressert og rotete

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Fikk henvisning fra fastlege til denne hudklinikken.
Etter å ha ventet fire (4) måneder, tok jeg selv kontakt per telefon. Møtte en under middels interessert og stresset hudlege som "satt på spiserommet", og hun penset meg over til sin kollega.

Mitt spørsmål om hvorfor det hadde gått så lang tid ble besvart med: "Vi var på ferie den uken henvisningen ble sendt." Sic.

Jeg kommer ikke til å bruke denne hudklinikken, og har bedt om ny henvisning til et annet sted.

Hastverk og avbryter mye

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Etter gode anmeldelser på Google, bestilte jeg time hos Hudlege Bjerke. Kom til timen, og ble møtt av en tilsynelatende hyggelig dame. Ble vist inn på kontoret, og fortalte om hudproblemet mitt. Ble avbrutt flere ganger, kritisert for at jeg spiste sterk mat (?), hun var veldig rask og tok ingen prøver i det hele tatt. Hun så kun kjapt på utslettet og konkluderte med at det var eksem. Fikk resept på den sterkeste kortisonkremen, og kløestillende tabletter. Ingenting av dette fungerte. Har fortsatt utslettet og klør like mye. En annen negativ ting er at hun bruker papir utgave på resept, noe apotekene liker dårlig. Kanskje oppdatere praksisen litt? Følte meg litt som på samlebånd. Kan godt være hun er dyktig for noen, men absolutt ikke alle som føler det slik i følge de andre vurderingene jeg har lest dessverre.