Maya Tigalonova

Oslo Hudklinikk

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ...
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Maya Tigalonova er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Maya Tigalonova

Uinteressert og rotete

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Fikk henvisning fra fastlege til denne hudklinikken.
Etter å ha ventet fire (4) måneder, tok jeg selv kontakt per telefon. Møtte en under middels interessert og stresset hudlege som "satt på spiserommet", og hun penset meg over til sin kollega.

Mitt spørsmål om hvorfor det hadde gått så lang tid ble besvart med: "Vi var på ferie den uken henvisningen ble sendt." Sic.

Jeg kommer ikke til å bruke denne hudklinikken, og har bedt om ny henvisning til et annet sted.

Hastverk og avbryter mye

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Etter gode anmeldelser på Google, bestilte jeg time hos Hudlege Bjerke. Kom til timen, og ble møtt av en tilsynelatende hyggelig dame. Ble vist inn på kontoret, og fortalte om hudproblemet mitt. Ble avbrutt flere ganger, kritisert for at jeg spiste sterk mat (?), hun var veldig rask og tok ingen prøver i det hele tatt. Hun så kun kjapt på utslettet og konkluderte med at det var eksem. Fikk resept på den sterkeste kortisonkremen, og kløestillende tabletter. Ingenting av dette fungerte. Har fortsatt utslettet og klør like mye. En annen negativ ting er at hun bruker papir utgave på resept, noe apotekene liker dårlig. Kanskje oppdatere praksisen litt? Følte meg litt som på samlebånd. Kan godt være hun er dyktig for noen, men absolutt ikke alle som føler det slik i følge de andre vurderingene jeg har lest dessverre.

Ekstremt uhøflig og stresset lege

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med hele opplevelsen min ved Oslo hudklinikk. Legen virket stresset, fokuserte på alt annet enn det jeg hadde blitt henvist dit for og snakket i munnen på meg når jeg prøvde å flytte fokusområdet mot det faktiske problemet. Følte meg verken hørt eller forstått, noe jeg aldri har opplevd hos lege før.

Folkens, styr unna!

Tommel opp

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forstå kritikken fra enkelte her. Må si det virker veldig rart for meg... Jeg har jevnlig gått hos Maya siste 15 år og anbefalt henne til mange venner og alle har så vidt meg bekjent vært veldig fornøyde. Aldri opplevd en mer kunnskapsrik lege og virker på meg som at hun virkelig bryr seg også. Stor tommel opp fra meg.

Sikkert kunnskapsrik men meget dårlig opplevelse

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg kan heller ikke anbefale Maya som hudlege. Hun var rask til å trekke konklusjoner, etter å ha vist meg en gammel bok om huden. Hun var i hast etter å få inn neste pasient, og tok fram en bankterminal etter 10 minutter, selv om jeg ikke hadde fått noen svar. Hun ville heller ikke se på huden min, og jeg følte hun ikke orket å snakke.