Maya Tigalonova

Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Maya Tigalonova

Ingen hobbylege

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Maya T kan oppleves som streng og klar, litt stresset og rastløs, men det er en del av hennes humor og persona. Og at hun har ditt problem med alvor. Hun er egentlig en utrolig varm og generøs person. Ble anbefalt Maya som byens beste hudlege for mange år siden, da jeg var skjønnhetjournalist med et hudproblem som ingen fant ut av. Hun så umiddelbart at det var en skjeldent hudsykdom og viste meg eksempler fra et gammelt bok. Hun sitter inne med så mye kompetanse. Har sendt mange til henne gjennom årene, med problemer som andre hudleger ikke finner ut av, men det er ikke noe hun ikke har sett. Ingen hobbylege elle hudpleiedame. Vedlig dedikert og usedvanlig intelligent lege er hun. Ingen vits i å prøve andre først.

Følte meg ikke ivaretatt

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Har vært et par ganger hos Maya angående hudproblemer. Sist skulle jeg begynne med ny behandling som jeg aldri har prøvd før. Fikk kjeft da jeg stilte spørsmål. Forventer å bli hørt og ivaretatt når jeg kommer til en lege, men dette møtte jeg ingen forståelse for her. Måtte i stedet få informasjonen jeg trengte fra en farmasøyt på apoteket. Jeg opplevde Maya som svært stresset og utålmodig. Kommer ikke til å gå til Oslo Hudklinikk etter dette.

Meget klar og dyktig lege

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Denne hudlegen er proff, klar og løsningsorientert. Hun fant raskt løsningen på mitt hudproblem og forklarte grundig og klart hvilke forholdsregler jeg måtte ta. Hun får min varmeste anbefaling.

Svært dyktig, ærlig og direkte.

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Hun vet hva hun driver med, er svært kunnskapsrik på sitt fagfelt. Hun er direkte og ærlig, noe jeg kan savne hos andre leger.
Hun er hel ved! Veldig bra dame.

Det de kan bli bedre på er informasjonen på telefonsvareren som kommer når man ringer. Man får en fornemmelse av at svareren avsluttes etter åpnings informasjon. Så i begynnelsen la jeg på for tidlig, da jeg ikke forstod at etter kl 12.00, var telefonen åpnet til tross for at det var samme info som ble sakt.
De bør ha med informasjon om at du må vente på linjen hvis klokken er mellom 12 og 15 (hvis det er tiden for telefon, husker ikke 100%)

Flink dame i nytt land

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Norsken til Tigalonova er ikke helt perfekt, men etter å ha sittet ved siden av henne (ja, man sitter ved siden av denne legen og ikke ovenfor henne med et skrivebord mellom lege og pasient) i et par minutter skjønner man at hun vet hva hun snakker om. Hun viser interesse for meg. Da jeg hadde et spesifikt spørsmål om mitt eksem kunne være noe jeg akkurat hadde lest om på Internett fikk jeg raskt en god forklaring på hvorfor det ikke kunne være det. Det innga en tillit til legen som nettsteder ikke kan gi. Tommel opp for Tigalonova!