Maya Tigalonova

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ...
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Maya Tigalonova er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Maya Tigalonova

Ekstremt uhøflig og stresset lege

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med hele opplevelsen min ved Oslo hudklinikk. Legen virket stresset, fokuserte på alt annet enn det jeg hadde blitt henvist dit for og snakket i munnen på meg når jeg prøvde å flytte fokusområdet mot det faktiske problemet. Følte meg verken hørt eller forstått, noe jeg aldri har opplevd hos lege før.

Folkens, styr unna!

Tommel opp

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forstå kritikken fra enkelte her. Må si det virker veldig rart for meg... Jeg har jevnlig gått hos Maya siste 15 år og anbefalt henne til mange venner og alle har så vidt meg bekjent vært veldig fornøyde. Aldri opplevd en mer kunnskapsrik lege og virker på meg som at hun virkelig bryr seg også. Stor tommel opp fra meg.

Sikkert kunnskapsrik men meget dårlig opplevelse

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg kan heller ikke anbefale Maya som hudlege. Hun var rask til å trekke konklusjoner, etter å ha vist meg en gammel bok om huden. Hun var i hast etter å få inn neste pasient, og tok fram en bankterminal etter 10 minutter, selv om jeg ikke hadde fått noen svar. Hun ville heller ikke se på huden min, og jeg følte hun ikke orket å snakke.

Anbefales ikke

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Kan virkelig ikke anbefale Maya som hudlege. Ba meg lese 40 år gammel bok og ville ikke ta meg seriøst når jeg fortalte om flere år med kriseproblemer og ønske om antibiotikakur. Gikk hjem med resept på en krem som allerede er prøvd flere ganger.

Arrogant og stressa

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg har egentlig ingenting positivt å si om min opplevelse med Maya. Hun er tydelig stresset og ønsker å rushe meg ut for å skvise inn en ny pasient, det er kjipt, men vanlig. Men det som oppriktig plager meg med Maya er hennes tilsynelatende arroganse på at hun vet best og hennes mening om at min sykdomshistorikk er irrelevant. Når jeg prøver å stille spørsmål avfeier hun meg. Når hun forteller meg hva hun tror problemet er, og jeg sier at symptomene ikke stemmer med hvordan huden min oppfører seg står hun fortsatt fast på sin mening. Hun sier rett ut med største selvfølge at hun ikke kan ta hensyn til noe jeg har å si om hvordan min hud har oppført seg i flere år, hun kan ene og alene vurdere ut fra slik hun ser den der og da. Helt bortkastet tid og penger og jeg kan ikke anbefale Maya videre.