Maya Tigalonova

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ...
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Maya Tigalonova er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Maya Tigalonova

Arrogant og stressa

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg har egentlig ingenting positivt å si om min opplevelse med Maya. Hun er tydelig stresset og ønsker å rushe meg ut for å skvise inn en ny pasient, det er kjipt, men vanlig. Men det som oppriktig plager meg med Maya er hennes tilsynelatende arroganse på at hun vet best og hennes mening om at min sykdomshistorikk er irrelevant. Når jeg prøver å stille spørsmål avfeier hun meg. Når hun forteller meg hva hun tror problemet er, og jeg sier at symptomene ikke stemmer med hvordan huden min oppfører seg står hun fortsatt fast på sin mening. Hun sier rett ut med største selvfølge at hun ikke kan ta hensyn til noe jeg har å si om hvordan min hud har oppført seg i flere år, hun kan ene og alene vurdere ut fra slik hun ser den der og da. Helt bortkastet tid og penger og jeg kan ikke anbefale Maya videre.

Dyktig lege

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Fantastisk flink lege. Var hos Maya første gang for snart 25 år siden og har aldri ønsket bytte lege. Hele familien har fått hjelp med sine plager. Hun er kunnskapsrik og nøye i sitt arbeid og bryr seg genuint om pasientene sine. Føler meg i trygge hender hos Maya og kan virkelig anbefale henne!

Ekstremt skuffet

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Basert på de gode anbefalingen her valgte jeg å oppsøke lege Maya for mine hudlidelser, men jeg føler meg lurt nå i ettertid.
måtte vente i en måned før jeg fikk time, som ikke hjalp fordi eksem symptomene kan ikke vente når de er seasonal! man må behandle dem fortløpende men det vil hun ikke høre på i telefonen fordi hun var så rask med å legge på som var første hint på at jeg ikke burde ha oppsøket henne.
Hun var forsinket og stresset og ville bare få unna pasientene som om hun jobba i kassa i matbutikken. hun lot meg ikke snakke, fikk meg til å føle meg ukomfortabel, var avvisende og feildiagnotiserte meg!!!
når jeg et par dager senere ringte for å snakke med henne og prøve å få hjelp en gang til var den automatiske responsen at jeg kan komme å få pengene mine tilbake fordi hun "gadd ikke å diskutere" med meg! (tlfn samtalen varte i 2 min, hun lot meg ikke snakke da heller)det hjelper ikke å henge diplomene dine på veggen hvis du ikke kan gjøre det mest basic tingen å faktisk høre på pasientene i ett minutt hvertfall lege maya!

Dyktig

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Føler at hun tok problemet på alvor, hjalp med engang det trengtes, og fikk akkurat det som trengtes for å løse problemet med kviser.

Svært dyktig i sitt fag, da hun skjønte den tidligere hudhistorikken uten at det trengtes å forklares. Hun tok problemet på alvor, og ga god oppfølging, innføring når der trengtes.

Anbefales, god hjelp som var rimelig, og med kort ventetid. Kan virke litt streng men det er bra, for da blir det kanskje en endring til det bedre.

Dyktig lege

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Maya er svært kunnskapsrik. En effektiv lege som har stor omsorg for pasientene sine. Kan iblant virke litt stresset i konsultasjonen, men når du blir kjent med henne skjønner du at hun har full oversikt. Gir gode anbefalinger til medisiner, og prøver nye metoder dersom ikke den første virker.