Jørgen Rønnevig

Autorisasjon (1978)

Jørgen Rønnevig er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Rønnevig

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Umulig å få tak i noen . Svarer ikke på telefon og ikke mobiltelefon som er lagt til . Jeg fant ikke veien Og fikk ikke tak i noen på klinikken. Ringte flere ganger!
Ikke greit da man har et liv/jobb som man må komme seg til.
Brukte 1 time for å komme meg dit for ingen nytte

Trygg, forståelsesfull og dyktig

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Jørgen lyttet godt til mitt problem før han brukte tid på inspeksjon og kartlegging av sykdomshistorien. Han forklarte hva årsakene til sykdommen kan være og hvordan de ulike medisinene mot den virker, samt også hva man skal være forsiktig med. Jørgen tok hensyn til andre medisiner jeg tar og foreslo en behandling som jeg skulle prøve ut. Dersom jeg ikke opplevde bedring kunne jeg få ny time og prøve ut andre medisiner. Det var meget betryggende. Legen tok seg god tid og jeg følte meg hørt og godt ivaretatt som pasient. Legekontoret er lett tilgjengelig med kollektiv transport.

Umulig å få tak i

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Han hjelper og tar pasienten seriøst. Har gått til han for en kur med isotretinoin som er en kraftig kur som krever ny resept hver måned. Plutselig en måned svarte han ikke mer. Umulig å få tak i kontoret og han. Ingen resepsjon, ingen andre nummer å ringe.

Profesjonell, dyktig og trygg

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Veldig trygg og hyggelig. Jeg følte meg ivaretatt og forstått i møte med ham. Han lyttet til meg, og kom så med en anbefaling av medisin og fortalte i detalj hvordan prosessen fremover vil bli.

Ikke fornøyd

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Uforståelig hva han sier. Mumler og snakker lavt at jeg sitter og får ikke med noe ting! Virke ikke interessert i min sykdomshistorie og sa at jeg burde slutte i jobben hvis det ikke blir bedre. Å høre sånn, det gir meg null tillit til han. Skal aldri til han igjen.
Å ha et kontor i sitt eget hjem er spesielt synes jeg, håper personvern blir ivaretatt der og da.