Jørgen Rønnevig

Jørgen Rønnevig er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Rønnevig

Betryggende og kunnskapsrik

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Var nylig hos Jørgen etter å ha blitt henvist av fastlegen og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er utrolig fornøyd på alle punkter. Jeg fikk god hjelp og følte meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale Jørgen til alle som måtte lure.

Svært klok og godt forberedt

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

En veldig behagelig konsultasjon med tydelig informasjon, gode begrunnelser og all hjelp jeg trengte

Kunnskapsrik og dyktig med mennesker!

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Jørgen er en lege som hører på pasienten sin og tar seg tid til spørsmål og grundige forklaringer. Han startet med å høre på meg og min sykdomshistorikk før han inspiserte huden min, noe som gjør at jeg føler meg i veldig gode hender etter å ha blitt feildiagnostisert tidligere pga en hudlege som kun evaluerte øyeblikksbilde. Jørgen er oppdatert på nyeste research på feltet, veldig kunnskapsrik og mild og rolig i personlighet. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og mye mer informert om hvorfor huden min er som den er, og jeg anbefaler Jørgen på det sterkeste.

Flink, tillitsfull og hyggelig

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger (med noen års mellomrom). Mitt inntrykk er at han vet meget godt hva han gjør. Diagnosen kommer raskt og tiltak blir iverksatt med en gang. Nada venting og ikke minst en jovial type med "glimt i øyet". Jeg er kjempefornøyd etter begge besøkene. Får jeg noe mer tøys med hud, da er valget lett!

Hyggelig og veldig flink

Klinikk: Nordbergklinikken Skrevet

Jeg har vært hos Jørgen Rønnevig flere ganger. Hver gang jeg har vært der har jeg følt meg veldig godt ivaretatt, og har opplevd å få både vennlige og gode råd. Han har alltid tatt meg og mine problemer på alvor.