Brit Odegard Krøvel

Torget 2 1767 Halden

Siste vurderinger av Brit Odegard Krøvel

Ikke en gang til

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Uprofessjonell, arrogant og nedlatende. Rett og slett ikke interessert i problemstillingen.

Jeg er et ganske oppegående og jordnær menneske med god bakkekontakt. Men jeg ble ganske satt ut av legetimen hos henne og hadde tårer i øyne da jeg forlot legekontoret.

1 års ventetid er for dårlig !!

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Arrogant og lite løsningsorientert hudlege.
Jeg har et mål når jeg besøker en hudlege, og det er og bli bedre..!!
Det blir man ikke på denne klinikken med 0-null i innsats.

Fru Odeland bør vurdere sin praksis, dette er jo værre enn Helme blitt.

Har byttet hudlege til en annen by, og dem har ikke 1 år ventetid på nye pasienter, og heller ikke 4-6 mnd på oppfølgningstime.

By the way, hyggelige damer i skranken, er ikke dem jeg klager på :)

Ikke bra, uprofesjonell

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har hatt hudproblemer og fikk endelig time hos hudlege. Jeg hadde store forventninger til å få huden min grundig sjekket av en som jeg trodde hadde peiling.. Jeg forklarte hudsituasjonen min og hadde til og med bilder for å vise huden I de verste periodene. Legen var overhode ikke interessert i å se, eller gjøre opp en mening. Hun spurte om medisiner jeg brukte til daglig og jeg svarte. Jeg trodde dette var hudrelatert, men fikk sjokk da hun begynte å blande seg i medisinering som min lege har skrevet ut pga psykisk. Hun var direkte frekk og spydig og poengtere flere ganger at disse medisinene jeg hadde ikke var bra for meg og min psyke. Hun avfeide meg når jeg spurte spørsmål som var om huden min og ba meg bruke en sterk krem I 2 år.. Jeg ble ikke særlig klokere men mer usikker når jeg gikk fra kontoret hennes.. Det eneste positive er den hyggelige damen I resepsjonen som er behjelpelig enn legen. Anbefales ikke.

Uhøflig, arrogant og laaang ventetid

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Min unge datter var hos henne etter en ventetid på 10 mnd. Hun ble veldig overrasket over den uhøflige og arrogante væremåten til legen, har aldri opplevd folk slik i noen settinger tidligere. Hun ble bedt av legen om å forlate sekretærens kontor da hun skulle betale for behandlingen, fordi legen skulle ha en pasientsamtale der! Trodde legen gjorde slikt på sitt eget kontor? Vanlig folkeskikk bør være et minimum å be om.

Meget dyktig hudlege

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har hatt hudproblemer i årevis, som denne legen tok tak i, og nå har jeg vært bra i to år. Hun opptrer imøtekommende og samvittighetsfullt. Personalet var flinke og hyggelige.