Brit Odegard Krøvel

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1982)

Brit Odegard Krøvel er hudlege i Halden

Siste vurderinger av Brit Odegard Krøvel

Uhøflig, arrogant og laaang ventetid

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Min unge datter var hos henne etter en ventetid på 10 mnd. Hun ble veldig overrasket over den uhøflige og arrogante væremåten til legen, har aldri opplevd folk slik i noen settinger tidligere. Hun ble bedt av legen om å forlate sekretærens kontor da hun skulle betale for behandlingen, fordi legen skulle ha en pasientsamtale der! Trodde legen gjorde slikt på sitt eget kontor? Vanlig folkeskikk bør være et minimum å be om.

Meget dyktig hudlege

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har hatt hudproblemer i årevis, som denne legen tok tak i, og nå har jeg vært bra i to år. Hun opptrer imøtekommende og samvittighetsfullt. Personalet var flinke og hyggelige.

Dyk

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Meget faglig dyktig. Føler meg endelig tatt på alvor og utdredet mtp borreliose, og denne legen har vært enestående. Medhjelperne er veldig hyggelige og flinke. Ventetiden var kort.

Stort sett bra

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Legen er faglig dyktig og gir en trygghet hva gjelder diagnose. Det negative er lang ventetid på time, men hva kan man forvente med så få hudleger i fylket. Burde vært bedre lokaler, ikke heis.

Lite imøtekommende og lang ventetid

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Legen er lite hyggelig eller imøtekommende, virker regelrett sur. Avfeier raskt spørsmålene uten å titte særlig på det aktuelle og lurer på hvorfor man kommer dit.
Laang ventetid på 1 år. Ting forandrer seg gjerne i.l.a. ett år.. Virker ikke særlig effektivt der. Hygienen kunne vært bedre.
Kontorpersonalet er hyggelig.