Brit Odegard Krøvel

Brit Odegard Krøvel er hudlege i Halden

Siste vurderinger av Brit Odegard Krøvel

Nedlatende og usympatisk.

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Jeg har vært der en gang og aldri mer. Måten jeg ble møtt på er rett og slett uakseptabelt. Nå skal det også sies at henvisningen som hudlegen fikk fra min eks-lege også er uhørt og at den helt klart førte til at det endte som det gjorde hos hudlegen. Jeg var plaget med diverse hudproblemer som jeg ville ha svar på, men endte med å knapt bli sett på eller undersøkt. Hun var nedlatende og arrogant og nektet å høre på hva jeg hadde å si, og var mer opptatt av hva min lege hadde skrivd i henvisningen min til henne, noe hun ikke la skjul på. Han hadde fortalt henne alt om angst, depresjoner og alvorlige traumer - ivshistorien min for å si det kort. Hun fikk meg til å føle meg som en hypokonder som inbilte meg at jeg hadde hudproblemer, og jeg kom rett og slett til kort. Ti slutt sa hun: Ok, jeg får se på deg da! Men hun tittet egentlig ikke på meg og mine spørsmål forble ubesvarte. Jeg bare spør: Hva pokker har min livshistorie med mine hudproblemer å gjøre? Jeg har aldri følt meg så krenket i hele mitt liv. Ikke har jeg angst og depresjoner og traumene jeg har hatt ble bearbeidet for snart 30 år siden. Hallo! Jeg gikk derifra like klok som da jeg gikk inn, og med gråten i halsen og et sinne som virkelig var umulig å kvitte seg med, med det første. Et minutt til der inne, så hadde jeg sikkert kommet til å både sagt og gjort noe jeg ville ha angret på etterpå, så takk for at jeg klarte å beherske meg såpass som jeg gjorde. Det stod ikke et eneste ord i rapporten om hvorfor jeg var der!? Jeg mener hudlegen burde ha taklet dette på en helt annen måte enn hun gjorde. Hun burde ha spurt meg om hva jeg ville ha hjelp til, sjekket det og så sendt meg ut som en vanlig pasient, men istedet ble jeg behandlet som et psykotilfelle. Jeg går til lege ca. 3 gager i året pga. hjerte- og karsykdommer, så jeg ser ikke på meg selv som en hypokonder heller. Uprofft! Jeg anbefaler henne ikke.

Dårlig kunskap.

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Tar tak i ting dårlig, glemmer resepter,
får ikke nok hjelp. bra hjelp bak skranka.
ryddig / rent kontor. Synd man får så dårlig hjelp hos legen.

Ikke bra nok dessverre.

Klinikk: Brit Odegard Krøvel Skrevet

Fint hudlegesenter, men her mangler effektivisering.
Går i samme fotspor som Helme, alt er i sirup med ventetid på inntil 1 år.
Normal oppfølging er også for tregt. Meste skyldes dessverre ineffektivitet.

Hele staben er veldig bra, trivlig og blide. Men for dårlig system.