Hong Diem Thi Tran

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2001)

Akershus hudlegesenter Telefonnummer67 98 00 1067 98 00 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Hong Diem Thi Tran er hudlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Hong Diem Thi Tran

Uinteressert og avvisende

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Ventet lenge på å få time, og møtte en forferdelig lege. Hun burde ikke jobbe med mennesker. Hun virket travel, uinteressert og var avvisende. Evnet ikke å lytte til det jeg sa, og det var umulig å stille spørsmål. Hun avbrøt når jeg snakket, og var mest opptatt av få avsluttet konsultasjonen. Jeg ventet i seks måneder på absolutt ingenting.

Uinteressert og kald

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Opplevde legen som kort, kald og uinteressert. Hadde ingen interesse av å lytte, eller sette seg i mine sko. Virket mest opptatt av å få avsluttet timen raskt, og konkluderte stort sett med at mine hudproblemer skyldes alder, selv om dette gir meg plager i hverdagen. Anbefales dessverre ikke.

Utålmodig, uinteressert og lite tillitsvekkende

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Var ganske uinteressert i å se på hudsykdommen min ettersom en annen lege har bekreftet diagnose tidligere. Fikk null info og var ikke åpen for spørsmål. Timen gav meg ingenting. Ventet i flere måneder på henvisning og satt på venterom i 45 min, og hele seansen var over på 5 min. Måtte betale for ingenting. Velg en annen hudlege om du kan.

Avvisende og utålmodig

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Verken hørte på det jeg har å si, eller viste meg respekt etter å ha ventet flere måneder for timen.
Hun var mer opptatt av å gjøre seg ferdig så fort som mulig, enn å lytte et eneste sekund.

Flink lege

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Har aldri vært hos en lege som hadde så dårlig tid , var egentlig flere ting jeg skulle spørre om , men ble egentlig litt satt ut