Hong Tran

Akershus hudlegesenter, Aleris medisinske senter - Strømmen

Hud og veneriske sykdommer

2001

Akershus hudlegesenter Telefonnummer67 98 00 1067 98 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Aleris medisinske senter - Strømmen Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Hong Tran er hudlege i Lørenskog og Skedsmo

Siste vurderinger av Hong Tran

Hyggelig og kunnskapsrik.

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Hun tar pasienten på alvor samtidig som hun holder en lett og vennskaplig tone. Hun er svært kunnskapsrik og stiller raskt diagnose. Enkel og grei å kommunisere med. Anbefales!

Dyktig, profesjonell og imøtekommende

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Hong er som den andre skriver her både høflig, imøtekommende og dyktig. God til å forklare sykdommen på legmannsspråk for en ikke-medisiner. Tok seg tid til å ringe, etter at forrige spesialists forklaring var skrevet på latin. Beskrev godt videre behandlingsforløp og tok seg bryderiet med å sende en erklæring jeg kunne videresende til min fastlege.

Proff og dyktig!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Hong Tran er veldig imøtekommende, og er veldig profesjonell. Tar mine problemer seriøst, og hører godt på hva jeg har å si! Tett oppfølging, og har ved flere anledninger sagt at hvis jeg lurer på noe er det bare å ringe eller maile. Flott med en hudlege som virkelig forstår og lytter!