Tormod Holst

Tormod Holst er hudlege i Tønsberg

Hudlegekontoret

Bulls gate 2 A 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Tormod Holst

Nøyaktig og tydelig. Imøtekommende.

Klinikk: Hudlegekontoret Skrevet

Fikk god hjelp, med mitt problem. God behandling som har hjulpet. Relevant veiledning mot bedring av problemet. Hyggelige sykepleiere/legesekretærer, som gir gode råd og veiledning. Blide og imøtekommende.

Svært så empatisk, lyttende og hyggelig lege!

Klinikk: Hudlegekontoret Skrevet

Har vært på konsultasjon to ganger hos Tormod, og føler meg veldig godt tatt i mot når jeg er der. De som jobber der er også utrolig hyggelig og behjelpelige.

En meget sympatisk og engasjert lege

Klinikk: Hudlegekontoret Skrevet

For en sympatisk og hyggelig lege , her føler du at du er velkommen . Alle på dette lege kontoret gjør det til en positiv opplevelse å gå til lege. Og lege sekretærene som også ser ut til å trives i jobben . Takk for et hyggelig møte 👍😄

Flytter frem tider uten at det er ok

Klinikk: Hudlegekontoret Skrevet

Er meget missfornøyd med dette hudlegekontor. De flytter frem tiden du får hele tiden og de har aldrig tid til at holde seg til sine avtaler.

Har aldrig hvert der, men at de flytter frem tiden man fått 4 ganger gjør at man blir skeptisk.

Legen som ser og lytter!

Klinikk: Hudlegekontoret Skrevet

Sjelden har jeg møtt på et legekontor hvor alle smiler og er så utrolig behjelpelige, du føler at her blir du tatt på alvor! Legen stiller kjapt diagnoser , der man får mer enn god nok info og skulle det være noe så kan du ringe. Han er tilgjengelig, lyttende og løsnings orientert! Alt i alt en god opplevelse tross alt!