Dag Aandahl

Hønefoss hudlegekontor

Hud og veneriske sykdommer

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hønefoss hudlegekontor Telefonnummer32 11 55 4032 11 55 ...
Arnold Dybjordsv. 1 3501 Hønefoss
Dag Aandahl er hudlege i Ringerike

Siste vurderinger av Dag Aandahl

Nedlatende og arrogant lege

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Denne legen er den mest nedlatende menneske jeg noensinne har møtt. Virker ikke interessert i det hele tatt, du får en følelse av at du er til bry for han. Han får deg virkelig til å føle deg liten å ubetydelig.

Skal egentlig på kontroll igjen, men det blir ikke aktuelt!

Total mangel på folkeskikk! Hilser ikke engang på deg når han kommer.

Dyktig og nøye

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Jeg opplevde Dag Aandahl som en dyktig lege som tok seg god tid og ga grundige forklaringer. Det var en del ventetid, men da jeg først kom inn så stresset han ikke med å bli ferdig pga tiden. Jeg var der fordi jeg ikke tåler kremer (da også solkrem). Dr. Aandahl testet det han kunne ut i fra tilgjengelige tester. Han forklarte hva som kjennetegner allergi, ulike måter å teste på og hvilken test han brukte. Han forklarte meg hvordan soling påvirker huden og hva jeg i praksis kan gjøre for å legge best til rette i mitt tilfelle. Språket kunne noen ganger være preget av at han er lege og dermed litt komplisert

Nedlatende og arrogant

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Han fikk meg til å føle meg utilpass og «liten»
Kom med upassende kommentarer, men fikk da omsider litt gehør for mitt problem.

God behandling over tid

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Legen har brukt lang tid på å finne riktig behandlingsform, noe som har mye med selve sykdommen min å gjøre, men har selv sagt at han burde vært raskere til progresjon i behandlingsform.

Svært kunnskapsrik lege, informerer godt om vurderinger han gjør, svarer godt på spørsmål og tar seg tid. Ser at noen skriver han er arrogant, opplever ikke det samme, det handler nok like mye om forventninger som ikke møtes ved første time. Opplevde selv at det tok tid før man fikk bygget et forhold til legen som gjorde at man følte at man ble tatt på alvor.

Hyggelig personale som jobber på kontoret, flinke til å informere.

Legen selv er flink til å følge opp og har ringt meg ved et par anledninger når han har hatt spørsmål om hvordan medisin fungerer og vurdering av ny behandlingsform.

Totalt sett en god opplevelse, men opplever at det tar litt tid før man blir sett.

Lite imøtekommende

Klinikk: Hønefoss hudlegekontor Skrevet

Bør møte sine pasienter på en litt mindre arrogant måte. Når en er til konsultasjon å skal bli satt på medisiner bør legen klare å skrive ut resept innen en uke....da denne ble etterlyst etter 4 dager viste det seg at han var dratt på ferie så min oppstart blir 1 mnd forsinket.