Hud og veneriske sykdommer

Tlf: 35 51 58 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olav Laastad er hudlege i Porsgrunn

Siste vurderinger av Olav Laastad

Klinikk: Olav Laastad Skrevet

Man skal lete lenge etter en mer sympatisk og ålreit lege. Han tok meg veldig på alvor, brukte god tid og hjalp meg med behandling med en gang. Han var veldig opptatt av at jeg skal ringe med en gang jeg lurer på noe, og hver gang jeg ringer er han tilgjengelig på telefon. Han var også veldig opptatt av at vi kunne snakkes PR telefon hver måned så jeg ikke trenger flere utlegg til legetimen enn nødvendig og også opptatt av at jeg skal få refundert utgifter av HELFO, enda jeg aldri har snakket om økonomi. Jeg følte meg lettet etter å ha vært hos Olav Laastad, jeg følte problemene mine endelig ble tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste.

Uinteressert

Klinikk: Olav Laastad Skrevet

Jeg har vært pasient i mange år, men er verre av hudsykdommen nå enn noen gang. Jeg synes ikke legen er opptatt av å finne en behandling som forbedrer tilstanden og hverdagen min.

Veldig fornøyd :)

Klinikk: Olav Laastad Skrevet

Hyggelig, imøtekommende, effektiv og flink. Eneste negative er at han kan være litt vanskelig å nå pr tlf, men ellers er jeg strålende fornøyd 😊

Veldig fornøyd.

Klinikk: Olav Laastad Skrevet

En hyggelig og grundig lege, som man skjønner er genuint opptatt av å finne ut hva som feiler deg :-) Brukte god tid, og følger deg nøye opp.
Anbefales :-)