Reinhard Kulke

Reinhard Kulke

Hud og veneriske sykdommer

1998

Reinhard Kulke Telefonnummer32 72 69 0032 72 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skolegt. 7 3611 Kongsberg
Reinhard Kulke er hudlege i Kongsberg

Siste vurderinger av Reinhard Kulke

dårlig

Klinikk: Reinhard Kulke Skrevet

opprinnelig timeavtale ble utsatt av legekontoret pga sykdom. Jeg møtte til ny time (omtrent en måned etter opprinnelig avtale), og det ble klart at jeg hadde misforstått innkallingen og at den i virkeligheten var i september (altså 9 mnd etter opprinnelig avtale som jeg igjen hadde ventet 3-4 mnd på).

Da jeg ga uttrykk for at jeg synes det var i overkant lang ventetid, og at de evt kunne henvist meg til en annen spesialist, ble jeg skjelt ut av kontordamen. Hun sa hun var lei av denne diskusjonen (som hun åpenbart hadde hatt med andre pasienter også). Jeg skjønner at leger også blir syke, men etterlyser langt bedre informasjon og hjelp. Kanskje noe kontordamen kunne gjort i de 3 ukene legen var sykemeldt?

Vanskelig å få resept

Klinikk: Reinhard Kulke Skrevet

Veldig vanskelig å komme i kontakt. I tillegg til at de har lange ferie perioder hvor det er stengt, er de lite tilgjengelig på telefonen til vanlig. Har også hatt problemer med å få tak i reseptene og dette er veldig kjipt under en pågående behandling

Dyktig lege

Klinikk: Reinhard Kulke Skrevet

Dr. Kulke var i mitt tilfelle veldig dyktig. Han så problemet og fant en løsning, og endret livskvaliteten min betraktelig. Lang ventetid, men da jeg ringte og forklarte alvorlighetsgraden fikk jeg fremskyndet timen.
Damene på kontoret er også veldig hjelpsomme og serviceinnstilte.
Det eneste negative er at de kun kan nåes på telefon, få timer i døgnet.
En hjemmeside med kontaktmuligheter, kanskje en mail for å ordne enklere ting kunne vært noe :-)