Paul Otto Johnsen

Kristiansand Hudlegeklinikk

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1983)

Kristiansand Hudlegeklinikk Telefonnummer38 14 94 5038 14 94 ...
Gyldenløvesgate 2 4611 Kristiansand S
Paul Otto Johnsen er hudlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Paul Otto Johnsen

Oppdatert kar

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

En trivelig og oppdatert kar som tar ting seriøst. Fikk god hjelp og nyttige råd. Her kommer jeg gjerne tilbake.

Trygg, kunnskapsrik og kan jaggu med trylle frem hår!

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Jeg var hos Paul Otto da jeg på en Mandag plutselig mistet håret. Jeg rev det av i store floker og til slutt var jeg skallet. Paul Otto fant raskt ut hva det gjaldt, ga meg brosjyrer og blader og kunne fortelle meg at jeg slett ikke var alene!

Han ga meg en kur, jeg smørte på og det har tatt helt av. Håret vokser i igjen i turbofart og er sterkere og tykkere en noen sinne!

Helt genialt, skulle håret finne på å falle av igjen vet jeg hvor jeg skal gå! :)

Kjempeflink

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Har vært hos mange hudleger og denne legen var den eneste som tok meg ordentlig seriøst. Er meget faglig flink og ga meg informasjon ingen andre leger hadde gitt

Ang regid pasientbehandling

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Både jeg og min datter hadde timer hos denne legen. Siden jeg mente min datter hadde mer bruk for den enn meg, ville jeg bytte timene (som var med 2 måneders tidsulikhet). Det fikk jeg ikke lov til. Nprmalt når jeg går der bruker legen kun 1/3 av avsatt tid til undersøkelsen (hudkreft). Da var det heller ikke mulig for min sønn å være tilgjengelig i området (les på venterommet i noen timer) og bli oppringt eller kontaktet dersom det ble noe ledig tid hos legen. Det hele endte med at jeg bare avbestilte begge timer. Inkarnasjonen av rigid behandlig, verre enn det offentlige før i tiden. Jeg går aldri mer dit. PS legen virker grei/flink no0k, det er rutinene og den måten jeg blir møtt på jeg reagerer sterkt på.

Usikker

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Virker overraskende usikker i jobben sin til å ha så lang erfaring. Virker ikke som han oppdaterer seg på ny forskning lenger.

Dette er en Pluss-tjeneste.