Karin Hedwig Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Lite hjelpsom

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Fikk ingen svar på mitt hudproblem i det hele tatt. Hun sa veldig motsigende ting. Hun mente at løsningen på problemet mitt var å slutte på et hudprodukt som jeg bruker fast. Men så sa hun etterpå at jeg ikke burde slutte på dette produktet fordi jeg trenger det. Er fortsatt veldig forvirret av hva hun mener. Moser konkluderte med at jeg bare måtte ta på meg sminke for å "skjule" problemet. Det var ikke det svaret jeg var ute etter.

Dette ventet jeg i 3 måneder på å få vite, og betalte 400 kr for en 5 minutter lang konsultasjon, hvor jeg følte hun ikke utredet meg godt i det hele tatt. Det virket ikke som hun ønsket å komme frem til en løsning for meg.

Dårlig kundebehandling

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg uttrykte min helseangst og ville gjerne få avkreftet at mine hudproblemer skyldtes noe alvorlig. Jeg ble konfrontert med hvorfor jeg var redd for kreft, og hvorfor jeg var redd for å dø. Å dø skulle vi jo allesammen og det fantes verre ting å stri med enn eksem.
Litt spesielt av en hudlege å bagatellisere hudproblemer.
Synes det hele var veldig ubehagelig, og følte meg dum som spurte om hjelp og råd for mine hudproblemer.

Kjapp, informativ og ivaretakende

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble tatt godt i mot og fikk raskt fjernet en del føflekker over to omganger. Ble gitt god veiledning og fikk god informasjon undervegs. Sågar tips for når man bør bli litt bekymret for føflekker. Fikk også god informasjon hva gjelder videre forløp rundt den ene flekken som ble tatt, men som må passes på fra hudlegen i fortsettelsen.
Gode forklaringer, effektivt, tips og oppfølging satt i system. Veldig godt fornøyd hele prosessen igjennom.

Saklig, effektiv

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Opplevde Moser som imøtekommende. Behandlingen var raskt unnagjort, og jeg kunne stille spørsmål. Veldig grei dame!

Betalte nesten 400kr for høre på henne i 3 min om at hun ikke var hårspesialist!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble henvist av fastlegen min til Moser for uvanlig hårfallet mitt som plutselig oppsto, etter et par måneder, fikk jeg endelig time hos henne.
Selve konsultasjonen min tok maks 3 minutter!
Hun sa bare at det ikke finnes behandling for hårtap, og jeg må bare akseptere hårtapet, og at hun ikke er hårekspert heller. Samtalen ble brått avsluttet og jeg måtte betale 390kr for 3 min prat om ingenting!
Det sto klart og tydelig i henvisningen min fra fastlegen at dette gjaldt uvanlig hårtap, hun kunne bare avvist timen min når hun viste selv at hun ikke kan noen ting om hårtap, slik at fastlegen min kunne sendt meg til neste (riktig) hudlege!
Følte meg svindlet rett og slett!

Som hudlege kan jeg hjelpe deg med sykelig hårtap som skyldes hud- eller bindevevssykdom.

Det er helt normalt, at man kan miste litt mere hår i korte perioder (f. eks. pga stress, diet, etter sykdom og vedbhormonelle endringer som fødsel og overgangsalder

Er det helt normale funn ved klinisk undersøkelse og fine blodprøver, så har man som regel ikke noen grunn til bekymring.

Jeg synes det er synd, at du ble så misfornøyd over en så positiv beskjed.

Besvart av Karin Hedwig Moser