Karin Hedwig Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Dårlig

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Legen var ca 40 minutter forsinket.Respektløst å ikke gi beskjed.Det var like før jeg gikk.
Selve legetimen tok maks 5 minutt.
Ble meget forfjamset da legen dro ned trusa mi både foran og bak under undersøkelsen, uten å gi beskjed.
Meget skuffet over konsultasjonen.

Hei!
beklager veldig din uhyggelig opplevelse.
Som regel pleier jeg a varsle både om forsinkelser og at jeg skal se på hele hudoverflaten førut undersøkelsen.

Dette er viktig ved føflekksjekk at man undersøker hele huden; jeg ville vært dårlig hudlege om jeg unnlater å se på føflekker i truseområdet bare fordi det er pinlig.
Det er mye verre å overse en føflekk kreft der.

Det er svært sjeldent at jeg er såpass forsinket som du beskriver her, men kanskje derfor det gikk "litt fort i svingen" uten god nok informasjon i forveien.
Beklager dette og håper du får en bedre opplevelse neste gang.

Besvart av Karin Hedwig Moser

Overfladisk lege og sint kontordame

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hvis fastlegen din skriver henvisning til hudlege, så be om at du ikke blir henvist hit! Andre hudleger i Trondheim er både flinkere faglig, og høfligere. De som betjener skranken er heller ikke akkurat noen solstråler, for å si det slik.

Frekk og lite profesjonell

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hadde ventet på timen i flere måneder, og var inne i kun 4 minutter. Moser var lite imøtekommende, og jeg følte meg hverken hørt eller tatt på alvor. Fikk en frekk kommentar om strekkmerker når jeg var der for å sjekke føflekker. Anbefales ikke, unngå om du kan.

Kald og utrivelig

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Så frem til en konsultasjon hos en spesialist, men timen endte etter noen få forhastede minutter hvor jeg følte jeg verker ble trodd eller hørt.

Hadde styrt unna dette stedet hvis mulig.

Profesjonelt og effektivt

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg fikk henvisning til Hudlege Moser for kontroll av føflekker.
Etter en grundig undersøkelse fikk jeg fjernet en føflekk. Effektivt og profesjonelt utført. En meget kompetent lege og hyggelige medarbeidere gjorde dette til en positiv opplevelse. Anbefaler Hudlege Moser på det varmeste!