Karin Hedwig Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Bryr seg ikke om sine pasienter

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Denne plassen er det bare styre unna. Holder på slikt her som det gamle legekontoret jeg hadde.
Da jeg var forsinket (men fortsatt hadde tid igjen av timen min) ville de ikke ta meg inn å se på det engang. Har ventet i 2-3 mnd på denne timen. Er helt ufyselig at noen minutter skal gå på bekostning av pasientens helse og berike deres pengebok å firma..
FRARÅDES på det sterkeste om du bryr deg om din egen helse! Finn deg en legesenter som har interesse av å ta vare på deg istede !

Faglig dyktig

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Faglig dyktig vurdering av føflekk i endring og fjerning av denne. Jeg fikk rask time og jobben ble utført på en utmerket måte.

Ufølsom, kald og lite imøtekommende

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ikke gå dit hvis du kan slippe... Ingen medfølelse, vond undersøkelse og ingen oppfølging. Veldig missfornøyd.

Lite hjelpsom

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg fikk ikke svar på mine spørsmål, ei heller spørsmål om hvilke symptomer som plaget meg mest.
Etter et kort møte uten noe særlig informasjon og en frekk kommentar fikk jeg oppfordring om en veldig dyr behandling for å behandle de symptomene som bryr meg minst.
Styr unna.

Flink og hyggelig!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Måtte ikke vente lenge på venterommet (hyggelig resepsjonist). Legen sjekket alle føflekkene mine og tok bilde av flere. Fikk også forklaring i hva jeg skulle se etter og hvordan følge opp føflekker selv. Svarte på mine spørsmål. Rolig, effektiv og hyggelig!