Karin Hedwig Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Hyggelig og effektivt

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg har gått jevnlig i behandling hos hudlege Moser og har dermed opplevd litt variasjon avhengig av arbeidsmengde. Stort sett ble jeg møtt av de triveligste damene i resepsjonen. Ventetid var på dårlige dager (sjeldent) opp til 15 minutter (som er greit) og på gode dager hadde de gjort klart så jeg kunne gå rett inn på behandlingsrommet.
Jeg opplevde hudlege Moser som effektiv og profesjonell og tok seg tid til å svare på ting jeg lurte på, men uten å somle. Hun er nok ikke den du går til dersom du ønsker en lang samtale og en skulder å gråte på, men hun kan yrket sitt og assistentene/sekretærene/medarbeiderne tok seg som regel tid til å snakke og utfyller hudlege Moser godt!

Anbefales

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Fikk raskt time. Vennlig mottakelse. Konkluderte raskt med riktig diagnose. Umiddelbar behandlingsstart og med godt sluttresultat. Hun ringte uka etter om at blodprøven bekreftet hennes antatte diagnose.

Forsinket og forhastet

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble møtt av en trivelig sekretær/kontorarbeider.
Ble henvist til legens kontor for å vente på konsultasjon. Måtte vente 27 minutter på kontoret før Moser kom innom. Startet da med et tafatt håndtrykk, sa takk for sist (jeg hadde aldri vært der før), og husket ikke passordet på sin PC. Etter hjelp fra sekretær fikk hun logget på, og kikket ikke på henvisningen fra fastlegen. Jeg forklarte selv etter beste evne, og hun gjorde som jeg antydet. Etter 3-4 minutter var hun ferdig, med minimalt med forklaring og anbefalinger. Hun er nok en flink lege, men skaper ikke tillit til sine pasienter.

Effektiv og grundig.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Noe fprinkelse, måtte vente ca 10 min; akseptabelt. Hyggelig vesen, rask behandling (enkelt tilfelle) og gode råd.

Hyggelige og profesjonelle

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg var inne på grunn av hormonell akne, eller voksenkviser, og opplevde å bli tatt veldig seriøst. Jeg har lenge måtte kranglet med fastlegen for å få en henvisning og ble nesten på gråten av hvor seriøst jeg ble møtt av Moser. Hun tok hensyn til både min daværende tilstand, de erfaringene jeg hadde hatt tidligere og mine ønsker. Jeg følte virkelig at hun lyttet til meg og hun ga meg en lang innføring i situasjonen, hva hun kunne hjelpe med og hvordan det ville foregå.
Damene i resepsjonen hadde godt humør og var både morsomme og betryggende. Det var alltid veldig god stemning hver gang jeg satt og ventet på blodprøvene.
Eneste negative er at det var vanskelig å finne inngangsdøren ved første besøk.