Karin Hedwig Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Hedwig Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Hedwig Moser

Dårlig oppfølging og veldig korte legetimer

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ga rask diagnose ut ifra fra at man var født i utlandet. Legen var ikke interessert i å følge opp pasienten sin. Prøvde å få ny time, for å gi legen en ny sjangse. Men det eneste legen gjorde var å anbefale lysbehandling hos dem, uten å finne noen form for diagnose. Så måtte dra til fastlege å finne meg ny hudlege. Veldig irritabelt siden jeg måtte vente lenge på å få den første timen.

Veldig grundig og forklarende.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Sjekket en "føflekk". Konkluderte at det var en aldersflekk. Fikk bedøvelse, og legen skrapte den vekk.

Hadde ikke tid til å se på meg en gang

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Virket veldig stresset. Ville egentlig ikke se på eksem/utslett jeg hadde fått, Såg iallefall ikke nøye nok på det til å komme med en uttalelse på dette, Så ikke spesielt imponert. Var max inne i 3 min?? Helt uansvarlig.
Bør virkelig ta seg lengre tid med pasientene

Lite personlig og utrivelig opplevelse

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg ble henvist hit av fastlege og fikk time på realtivt kort tid. det er fint. Men det er også det eneste positive jeg sitter igjen med etter å ha vært her. Jeg har vært hos flere hudleger tidligere og fått god behandling. Det opplevde jeg ikke her. Moser hadde ikke blikk-kontakt og virket stresset. Undersøkelsen var gjort unna på få sekunder og fikk mer eller mindre beskjed om å bare dra. Fra jeg gikk inn døra og til jeg var ute tok det kanskje under tre minutter.

Jeg fikk korte svar på det jeg spurte om følte nesten så jeg ble "kastet" ut. Nå er hun kanskje god til "å være hudlege", men som et menneske som møter et annet i et lege-pasient-forhold synes jeg det var en meget dårlig opplevelse. Jeg følte ikke at jeg ble lyttet til, og vil ikke anbefale Moser. Det finnes andre som er langt bedre og faktisk lytter - selv om man har dårlig tid.

Effektiv, vennlig og fleksibel

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Karin Moser fremstår som meget vennlig og imøtekommende. Hun er effektiv og fremstår som profesjonell. Personalt på kontoret er rutinerte og bidrar til kort ventetid både på telefonen og ved konsultasjoner på legekontoret. Mosers hudlege klinikk anbefales på det sterkeste!