Ole Martin Rørdam

Tlf: 977 41 416

Siste vurderinger av Ole Martin Rørdam

ANBEFALES!!!

Klinikk: Dr. Rørdams Hudklinikk Skrevet

Hadde bare alle vært som ham! Anbefaler han til alle! Faglig på topp, følger opp, også etter kontortid - tom når han har vært på ferie! Mange utropstegn, men må bare markere😊

LASER HAIR REMOVAL at Dr. Rørdam's Hudklinikk

Klinikk: Dr. Rørdams Hudklinikk Skrevet

I have been visiting Dr. Rørdam's Hudklinikk since last one year. He is very talented Dermatologist in my aspects with regards to prescription, suggestions and treatment.

I have been doing facial hair removal and find its very effective. I am asian guy and my skin requires very careful treatment that he does. I absolutely recommend him.

Dyktig hudlege med estetisk teft

Klinikk: Dr. Rørdams Hudklinikk Skrevet

Dr. Rørdam er faglig sterk, nytenkende og formidler kunnskap på en forståelig måte. Det kommer tydelig fram at han holder seg godt oppdatert på sitt felt, også den estetiske biten. Klinikken bæerr preg av en lege som er opptatt av å tilby sine pasienter det ypperste - også innen laserbehandling. Imponerende ny hårlaser som ga svært gode resultater. Dr. Rørdam har vært min hudlege over mange år, jeg reiser fra Oslo for oppfølging og behandling. Det er det vel verdt og denne legen har mine varmeste anbefalinger.

Forståelsesfull, imøtekommende og tilgjengelig

Klinikk: Dr. Rørdams Hudklinikk Skrevet

Fra puberteten har jeg slitt med velidig fett, uren/kvisete hud. Da jeg var 16 fikk jeg en kronisk nyresvikt, som gjorde at jeg måtte bruke medisiner. Dette gjorde problemene enda større. Prøvde som mange de som var av produkter, uten noe spesiell effekt. Var også en del på hydavdelingen på St. Olav. De ble prøvd ulike kremer/ salver, antibiotika. Ble bare litt bedre i perioder. ble også prøvd noe laser uten noe bra resultat. Til slutt valgte jeg å søke de private. De var bare tilfeldigheter at jeg fikk anbefalt Dr.Rørdams hudklinikk, igjennom sykepleier på en privat klinikk. Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg, men at Dr. Rørdams hudklinikk hadde flere avanserte/moderne lasere og kunne nok hjelpe meg. Tok kontakt samme dag og fikk time raskt. Etter noen runder med forskjellige lasere og en lav vedlikeholdsdose A-vitamin, har jeg nå en hud som er helt perfekt. Jeg kan på en måtte si at jeg har fått et nytt liv. Så tusen takk til Dr. Rørdams hudklinikk!

Dr. Rørdam er en utrolig dyktig og profesjonell hudlege.

Klinikk: Dr. Rørdams Hudklinikk Skrevet

Jeg er så heldig å være pasient hos Dr. Rørdam som holder til i Fjordgata i Trondheim. Rørdam er en utrolig dyktig og profesjonell hudlege som kan måle seg i verdensklassen, noe jeg kan skrive under på da jeg også har vært pasient hos Dr. Geronemus, dermatologist og medeier av den prestisjetunge klinikken i New York som behandler diverse supermodeller, designere og skuespillere: Laser & Skin Surgery Center. Noen av de behandlingene jeg har foretatt på klinikken til Dr. Rørdam er bl.a. Botox, Radiesse og diverse laserbehandlinger, resultatene er utrolige! Jeg får stadig komplimenter for mitt friske, unge og naturlige utseende. Rørdam har et talent for å oppnå profesjonelle resultater med alle behandlinger, samt at han har en høflig og behagelig fremtreden overfor alle sine pasienter. Det Dr. Rørdam har på sin klinikk av lasere og teknisk utstyr er supermoderne, absolutt det nyeste av det nye, noe som bevitner hans kontinuerlige oppdatering på alle felt som dermatologist, som igjen viser til hans interesse og engasjement innen kosmetiske behandlinger. Jeg anbefaler Dr. Rørdam på det varmeste, absolutt en hudlege innen verdensklassen.