Dag Malm

Autorisasjon (1980)

Siste vurderinger av Dag Malm

Trygg og svært dyktig

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Har vært til undersøkelse hos lege Dag Malm og er svært fornøyd og takknemlig. Ble behandlet på en meget god måte . Trygghet fra første stund. En lege som virkelig vet hva han driver med. Godt å ha slike når man trenger hjelp. Takk.

Dyktig spesialist

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Kortfattet og muligens ikke den letteste å ha en toveis samtale med, men følte at dette var en lege med lang erfaring som forklarte godt differensial-diagnosene og hva jeg kunne prøve videre. Gastroskopien var noe ubehagelig, men mye bedre enn gastroskopien jeg hadde som tenåring. Eneste minuset er å klage på brekning i etterkant var litt unødvendig. Anbefalles på det sterkeste om du ser etter en profesjonell som virker å kunne faget sitt.

Utrolig dyktig og effektiv!

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg var hos Doktor Malm for gastroskopisk undersøkelse. Hadde gruet meg lenge, men hos Doktor Malm tar det maks 90 sekunder, og er ikke så ille som alle skal ha det til! Selvfølgelig er det ubehagelig, men skal du gjøre en gastroskopisk undersøkelse, så anbefaler jeg på det varmeste at det gjøres hos Doktor Malm!

Trygg og profesjonell

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Var på koloskopi i dag. Var nervøs på forhånd, men hadde tatt gastroskopi for en tid tilbake og hadde positive erfaringer fra det. Undersøkelsen foregikk i rolige omgivelser. Lege og assistent var rolige og trygge og forklarte hele veien hva de gjorde. Undersøkelsen var litt ubehagelig, men aldri direkte smertefull. God oppsummering og forklaring i etterkant av undersøkelsen.
Flink lege som vet hva han holder på med.

Greit nok

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Skulle på gastroskopi, i telefonen hadde han gjentatte ganger sagt at dette brukte han å gjøre unna på 90 sek. Han ga meg en kopp og sa "drikk", og når jeg ville vite hva det var svarte han lettere irritert at det er for å dempe slimproduksjonen. Gastroskopien tok 7,5 minutter og etterpå sa han at det var fordi jeg brakk meg så mye. Brukte mye legeterminologi men da jeg er helsepersonell selv forstod jeg hva han mente. Litt dårlig opplest på journalen min når jeg kom.
Gikk ut med en følelse av at dette er en lege som kanskje er begynt å bli litt lei av pasienter.