Dag Malm

Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1980

Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Telefonnummer404 14 840404 14 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 31 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Dag Malm

Ingenting å grue seg for.

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Hadde time rett før påske til colonskopi. Hadde gruet meg fryktelig mye. Men det gikk over all forventning, takket være en trygg og sikker lege. Dag Malm kunne virkelig sine ting. Da det viste seg at det var nødvendig med en gastroskopi i tillegg, gjorde han dette med en gang. Dette ble også utført på en meget dyktig måte. Tommel opp for Dag Malm og hans medhjelper 👍

Dårlig opplevelse

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Timen var 3 kvarter forsinket, ingen beskjed! Lite hyggelig mottakelse,lite eller ingen informasjon underveis i timen, resept på medisinen ble ikke (glemt? ) sendt til apoteket!

Veldig fornøyd

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Har bare gode tilbakemeldinger å gi. Ble møtt på en god måte fra første sekund både av Malm og de øvrige personale med tanke på at jeg både grudde meg mye og har helseangst. De gjorde alt for å hjelpe meg. Ble tatt godt i mot til coloskopi. Gikk gjennom min anamnese før undersøkelsen. Det ble satt på dempet musikk som var behagelig. Malm forklarte hele veien underveis hva han gjorde og spurte hvordan jeg hadde det. Han stoppet opp hvis det ble ubehagelig. Det hele foregikk på betryggende måte. Assistenten holdt meg i hånda, og dette var på langt nær det jeg så for meg av skrekkopplevelser jeg har lest om. Vil si at dette ikke er noe å grue seg for. Høy faglig dyktighet, og forklaring fra Dr. Malm som for øvrig var en meget hyggelig mann.

Ingenting å grue seg for!

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Dr.Malm er utrolig flink! Har vært til både colonoskopi og gastroskopi. Informerer og forklarer grundig hva som skal skje, både før undersøkelsen og underveis! Han er både rolig og behagelig, og har flinke assistenter.

Grusomt

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Kom inn å har aldri blitt forbedret og hånet før i hele mitt voksne liv som da jeg kom hit, fikk ikke engang forklart hva mine problem var og han hadde heller ikke lest papirene, da jeg lider av angst forklarte jeg han dette i forbindelse av svelging av slangen, han viste ingen hensyn og neste latterliggjorde angsten min. Dette er en mann som aldri skulle jobbet direkte med pasienter. Ville rett og slett gråte da jeg forlot.