Dag Malm

Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1980

Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Telefonnummer404 14 840404 14 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 31 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Dag Malm

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Vennlig mottakelse, veldig grei og informativ undersøkelse. Åpen for spørsmål og klare svar. Anbefales på det beste.

Meget bra

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Meget dyktig og nøye lege. Har vært der 2 ganger. Føle æ blir godt tadd være på som pasient. Forklarer veldigt godt hva som skjer under behandlingen.

Generelt dårlig

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Veldig vanskelig å kommunisere med, følte ikke at han hørte på hva jeg ville si og ble pratet over flere ganger. Ultralyden han utførte var nesten en vits. Gastroskopien var helt grei.

Tror han lider av gammelgubbesyndrom som har "sett alt og vet alt".

Be heller om henvisning et annet sted.

Flink og hyggelig lege som vet hva han holder på med.

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Tok gastroskopi hos Dag Malm i dag. Jeg hadde lest skrekkhistorier på nettet, og gruet meg noe helt enormt. Legen og sykepleieren var begge rolige og behagelige. Jeg ble informert om hvordan undersøkelsen skulle skje. Underveis fikk jeg informasjon og ble beroliget. Selve undersøkelsen var over på 90 sekunder, og det er faktisk sant. Litt ubehagelig, men på langt nær så ille som jeg hadde trodd. Legen var pratsom og hyggelig, og hadde en beroligende effekt på meg. Absolutt ingenting å grue seg til. Utrolig raskt overstått. Flink lege som vet hva han holder på med.

Både og

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Dr.Malm kan mage og tarm, der er han veldig flink, han er ekspert med både gastroskopi og kolonskopi . Men han har det travelt og kan slurve litt , ultralyd diagnostikk vil jeg ikke anbefale hos han , dette er ikke hans sterke side.