Dag Malm

Autorisasjon (1980)

Siste vurderinger av Dag Malm

Alt i alt fornøyd

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Var hos Dag Malm til gastroskopi, var redd før undersøkelsen og fikk tilbud om beroligende. Legen var profesjonell og gjorde alt han kunne for å hjelpe meg å finne roen, assistent var også til god hjelp under undersøkelsen. Selvfølgelig en ubehagelig undersøkelse, men overkommelig.
Etter å ha lest tidligere vurderinger av legen var jeg skeptisk, men jeg personlig har ingenting å kommentere på når det kommer til legens oppførsel osv.
Er alt i alt fornøyd med opplevelsen!

Dårlig på komminikasjon

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Var med som ledsager til mor med sterk angst. Problematikken ble totalt oversedd, og han kommer med utenksomme kommentarer som ikke hjelper på situasjonen. Var 10 minutter forsinket på vår time, og presiserte så å si når min mor ligger på benken for å hente seg inn etter en brutal koloskopi at "vi trenger rommet til neste pasient nå". Ingen gjennomgang av funn, ble nesten dyttet ut døra. Virker som en lege som er faglig god, men dårlig på pasientbehandling. Han kunne godt tatt seg 2 min ekstra for å snakke om undersøkelsen, men virket mer ivrig på å få pengene sine og oss ut. Anbefales ikke.

Han er arrogant,anbefaler ikke.

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Ærlig talt, kanskje han er en profesjonell som lege, men i omgangen med pasienter er han arrogant, respektløs og umenneskelig. Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med ham. Jeg hadde en time hos han og så avbestilte jeg timen, og så bestilte fastlegen min en ny time hos (lege)dag malm. Jeg fastet en hel dag, og jeg gikk tidlig og ventet i omtrent en halvtime ekstra. og da det var min tur, nektet han å behandle meg og ropte på meg og sparket meg ut, og sa at jeg avlyste forrige avtale og ikke betalte fakturaen, og han sa selv om jeg har betalt, må jeg komme en annen dag, fordi han har ikke tid. Jeg fortalte ham gjentatte ganger at jeg hadde betalt og at jeg ikke har spist maten siden i går. Han sa at du jeg fortsette fasten, Ramadan-måneden er ikke over ennå. Ærlig talt, denne legen i parentes har ikke legenes moral, og det er bedre for ham å bytte yrke. Ærlig talt er han veldig frekk og respektløs. På grunn av ham ventet jeg ytterligere to måneder med å få time på sykehuset, og helsen min ble veldig dårlig, og jeg har en alvorlig sykdom ble oppdaget. Han svarte ikke på flere eposter. Jeg ba ham flere ganger å sende fakturaen å bevise at jeg har ikke betalt men han svarte ikke.

Trygg og profesjonell

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Var nylig hos Dr. Malm for å ta koloskopi, og hadde grudd meg veldig etter diverse skrekkhistorier om undersøkelsen. Det var det ingen grunn til, legen var profesjonell, og fikk meg til å føle meg trygg og avslappet. Han tok det rolig hvis det var vondt, og forklarte underveis hva han så, i tillegg tok han seg god tid etterpå til å forklare diagnose og hva jeg burde gjøre framover. Følte meg godt ivaretatt både før, under og etter undersøkelsen.

Anbefaler virkelig å få henvisning hit hvis du først må gjennom en slik undersøkelse!

Overbevisende ekspertise og menneskesyn

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Forstår at han jobber med mennesker som kan være syke/ i en sårbar fase i livet. Trygg, Effektiv og et godt medmenneske.