Dag Malm

Autorisasjon (1980)

Siste vurderinger av Dag Malm

Trygg og profesjonell

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Var på koloskopi i dag. Var nervøs på forhånd, men hadde tatt gastroskopi for en tid tilbake og hadde positive erfaringer fra det. Undersøkelsen foregikk i rolige omgivelser. Lege og assistent var rolige og trygge og forklarte hele veien hva de gjorde. Undersøkelsen var litt ubehagelig, men aldri direkte smertefull. God oppsummering og forklaring i etterkant av undersøkelsen.
Flink lege som vet hva han holder på med.

Greit nok

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Skulle på gastroskopi, i telefonen hadde han gjentatte ganger sagt at dette brukte han å gjøre unna på 90 sek. Han ga meg en kopp og sa "drikk", og når jeg ville vite hva det var svarte han lettere irritert at det er for å dempe slimproduksjonen. Gastroskopien tok 7,5 minutter og etterpå sa han at det var fordi jeg brakk meg så mye. Brukte mye legeterminologi men da jeg er helsepersonell selv forstod jeg hva han mente. Litt dårlig opplest på journalen min når jeg kom.
Gikk ut med en følelse av at dette er en lege som kanskje er begynt å bli litt lei av pasienter.

Profesjonelt

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Var coloskop-pasient hos Dag Malm. Han opptrådte fra første sekund helprofft og ga meg en trygghet som jeg satte stor pris på.
Selve undersøkelsen var helt uten smerter eller ubehag. I stede ble konsultasjonen interessant (og lærerik) for meg som pasient. Alle mine mer eller mindre naive spørsmål underveis ble besvart på en skikkelig måte.

Profesjonell

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Følte meg godt ivaretatt fra første sekund. Det merkes godt at Malm er profesjonell, og han fikk meg til å slappe av gjennom noe som jeg hadde gruet meg til lenge. Verken gastroscopi eller coloscopi var noe problem. Takk! Hilsen mann, 38

Flink lege og gode medhjelpere

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Vil anbefale Dr. Malm han er rask og flink i sitt arbeid. Bruker humor på en fin måte som løser opp en noe spent stemning. Det er jo ikke verdens kuleste undersøkelser han utfører. Han er informativ og man får tillit til han som fagperson