Dag Malm

Autorisasjon (1980)

Siste vurderinger av Dag Malm

Veldig godt fornøyd

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg har vært flere ganger hos Dr. Malm, og er fornøyd. Ikke noe å utsette på mottagelse, gjennomføring av ultralyd og gastroscopi. Tok 90 sek., ferdig!!

Mildt sagt sjokkert

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Kom til Dag Malm for time til coloskopi. Under anamnesen var han ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si, avbrøt meg flere ganger og da han skulle oppsummere samtalen var det helt på trynet, ikke noe av det jeg hadde sagt, men hans egen versjon av det hele. Ultralyden var en vits og varte i 5 sek. Eneste han kommenterte på at han så var leveren og «den forlengede marg», altså ryggmargen (som ikke har noe å gjøre med verken magesmertene/smerter i tarm som jeg har). På den aktuelle siden av magen hvor jeg har smerter gadd han ikke sjekke engang. Da vi skulle starte med coloskopien, fikk jeg ingen advarsel eller heads up på hva som skulle skje. Han stappet bare slangen inn hardt og brutalt. Jeg pustet godt inn for å i det hele tatt greie å gjennomføre undersøkelsen. Da sier han «hvis du skal begynne å hyperventilere så kan vi bare avslutte med en gang». Jeg spurte flere ganger om han kunne gjøre det litt roligere, og ble ikke hørt. I stedet for å høre på meg om å være litt forsiktig, så blir han fornærmet og avbryter undersøkelsen før vi var kommet halvveis. Satt som et stort spørsmålstegn da han sa at «nei, vi var ikke ferdige, men du ønsket jo å avslutte». Dette stemmet ikke. Jeg var innstilt på å få undersøkelsen gjennomført, men ønsket at det ikke skulle gjøres så brutalt som det ble gjort. Så, her sitter jeg og har gjennomgått hele «tømningsprosessen» og har ikke fått en fullverdig undersøkelse fordi legen ble fornærmet. Jeg jobber selv i helsevesenet og sa klart i fra om hva jeg tenkte om undersøkelsen og hvordan han forholdt seg til pasienter. Da sier han at denne undersøkelsen kom til å bli MYE verre på UNN. Anbefaler virkelig ikke å dra til han! Fikk ikke det jeg kom dit for, ble skjelt ut under undersøkelsen og ble ikke vist skjønn for at jeg ønsket å ta det litt roligere (da jeg har veldige smerter i tarmen). Jeg ble dyttet fremover på benken for hver gang han flyttet slangen lenger inn for å si det slik. Helt forferdelig opplevelse.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Vennlig mottakelse, veldig grei og informativ undersøkelse. Åpen for spørsmål og klare svar. Anbefales på det beste.

Meget bra

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Meget dyktig og nøye lege. Har vært der 2 ganger. Føle æ blir godt tadd være på som pasient. Forklarer veldigt godt hva som skjer under behandlingen.

Generelt dårlig

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Veldig vanskelig å kommunisere med, følte ikke at han hørte på hva jeg ville si og ble pratet over flere ganger. Ultralyden han utførte var nesten en vits. Gastroskopien var helt grei.

Tror han lider av gammelgubbesyndrom som har "sett alt og vet alt".

Be heller om henvisning et annet sted.