Dag Malm

Autorisasjon (1980)

Siste vurderinger av Dag Malm

Aldri mer

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Ikke imponert over måten man blir behandlet og snakket til. Blir ikke å dra til Dag Malm flere ganger.

Ingenting å grue seg for.

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Hadde time rett før påske til colonskopi. Hadde gruet meg fryktelig mye. Men det gikk over all forventning, takket være en trygg og sikker lege. Dag Malm kunne virkelig sine ting. Da det viste seg at det var nødvendig med en gastroskopi i tillegg, gjorde han dette med en gang. Dette ble også utført på en meget dyktig måte. Tommel opp for Dag Malm og hans medhjelper 👍

Dårlig opplevelse

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Timen var 3 kvarter forsinket, ingen beskjed! Lite hyggelig mottakelse,lite eller ingen informasjon underveis i timen, resept på medisinen ble ikke (glemt? ) sendt til apoteket!

Veldig fornøyd

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Har bare gode tilbakemeldinger å gi. Ble møtt på en god måte fra første sekund både av Malm og de øvrige personale med tanke på at jeg både grudde meg mye og har helseangst. De gjorde alt for å hjelpe meg. Ble tatt godt i mot til coloskopi. Gikk gjennom min anamnese før undersøkelsen. Det ble satt på dempet musikk som var behagelig. Malm forklarte hele veien underveis hva han gjorde og spurte hvordan jeg hadde det. Han stoppet opp hvis det ble ubehagelig. Det hele foregikk på betryggende måte. Assistenten holdt meg i hånda, og dette var på langt nær det jeg så for meg av skrekkopplevelser jeg har lest om. Vil si at dette ikke er noe å grue seg for. Høy faglig dyktighet, og forklaring fra Dr. Malm som for øvrig var en meget hyggelig mann.

Ingenting å grue seg for!

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Dr.Malm er utrolig flink! Har vært til både colonoskopi og gastroskopi. Informerer og forklarer grundig hva som skal skje, både før undersøkelsen og underveis! Han er både rolig og behagelig, og har flinke assistenter.