Dag Malm

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1980)

Siste vurderinger av Dag Malm

Ingenting å grue seg for!

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Dr.Malm er utrolig flink! Har vært til både colonoskopi og gastroskopi. Informerer og forklarer grundig hva som skal skje, både før undersøkelsen og underveis! Han er både rolig og behagelig, og har flinke assistenter.

Grusomt

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Kom inn å har aldri blitt forbedret og hånet før i hele mitt voksne liv som da jeg kom hit, fikk ikke engang forklart hva mine problem var og han hadde heller ikke lest papirene, da jeg lider av angst forklarte jeg han dette i forbindelse av svelging av slangen, han viste ingen hensyn og neste latterliggjorde angsten min. Dette er en mann som aldri skulle jobbet direkte med pasienter. Ville rett og slett gråte da jeg forlot.

Gastroscopi , ingenting å grue se g for!

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg hadde med en venninne. Jeg ble hele tiden fortalt om hvordan undersøkelsen skred fram, så det ble en positiv opplevelse

Gastroskopi - intet å grue for

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Etter å ha googlet meg gjennom hvordan det er å ta gastroskopi, var jeg litt urolig. Det var virkelig intet å grue for, var over etter kort tid og gikk uten problemer når en fulgte legens instrukser om pusting og svelging. Dag Malm informerte nøye både før, under og etter undersøkelsen. Det var også en rolig assistent med. Svært fornøyd med lege og undersøkelsesforhold.

Trygg og sikker, svært behagelig

Klinikk: Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS Skrevet

Hadde en colonoskopi idag, og jeg må bare berømme Malm for en fantastisk måte jeg ble tatt imot på, samt at alle utsagn om denne undersøkelsen ikke stemmer.
Musikk på øret, du kan se på skjermen, han informerer - og så er du ferdig.
Helt ufarlig, intet å grue for!