Pål Vanberg

• Allmennmedisin
  • Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (1986)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrastsv. 18 1301 Sandvika

Siste vurderinger av Pål Vanberg

Veldig fornøyd

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Han klarte å løse medisin floken etter at jeg hadde gått med halveis løsninger fra fastlege til fastlege. Lytter, god humor og motiverer til innsats.

Mye kunnskap, veldig fornøyd.

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Har gått hos dr Vanberg i ca 1år. Han kan være litt streng å fortelle det som det er, men mange ganger er det akkurat det man trenger. Han har utrolig mye kunnskap å kan svare på nesten allt man spørr om. Føler meg veldig trygg når jeg er der og er stort sett veldig fornøyd.

Litt "old school" men faglig dyktig

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Det stemmer nok som enkelte skriver; Pål er ikke spesielt begeistret for "døgenikter, latsabber og hypokondere", men om du er normalt oppegående og stiller litt krav til både deg selv og han, så får du fort det beste ut av en lege som kan sitt fag.

Elendig!

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Hører ikke på pasienten, har på forhånd bestemt seg for løsningen. Ingen hjelp å få - bortkastet tid å gå til han. Synd det ikke finnes oppfølging av spesialister. Dette er en som hadde hatt mye å hente på å lytte og snakke med pasienter.

Lite lydhør for pasienten

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Fikk en utrolig dårlig opplevelse hos Vanberg. Han var lite lydhør for mine problemer og symptomer. Han er av "den gamle skolen" og vil gjøre alt som han alltid har gjort det. Bortkastet tid for min del.