Pål Johan Vanberg

• Allmennmedisin
  • Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (1986)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Pål Johan Vanberg

Prototypen på vestkant arroganse

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Denne legen brukte så å si hele konsultasjonen på å snakke om på hvor grusom verden er som kan finne på å ha et slikt uvesen som legelisten der pasienten til og med kan finne på å skrive negative omtaler av den godeste herr doktor som jo er opphøyet over alle andre dødelige. Trodde ikke mine egne ører. Skulle jo bedt han om å holde kjeft og gått.

Dyktig fagmann.

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Vært hos han 2 ganger. Begge veldig fornøyd. Kunnskapsrik. Lyttende og lett å kommunisere med. Humør og litt humor er fint.

Arrogant, lite lydhør og uhøflig

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Dårlig oppfølging, gjør feil uten å kunne innrømme det. Er forutbestemt. Nedlatende. Uinteressert. Det verste er likevel arrogansen. «Jeg har rett i 90 prosent av tilfellene». Hjelper lite om man er blant de øvrige ti. Eller: «Dette vet jo alle oppegående mennesker». Bare blodprøver på blodprøver og mail, sms eller tlf etterpå, knapt nok. Fører ingensteds. Bare bortkastet tid og penger.

Dyktig, hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Pål Vanberg er kunnskapsrik, grundig og imøtekommende. Jeg opplever at han er interessert i meg som pasient og at han hører på mine innspill. Han er også veldig hjelpsom og har hjulpet meg med ting som fastlegen skulle ha gjort.
Anbefaler ham på det varmeste!

Varierende

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Dr. Vanberg er utrolig dyktig i sitt fag, følger opp og holder avtaler. Han er rett frem og sier det som det er, noe de fleste av oss trenger. Har til tider unødvendig temperament, som han lar gå utover pasienten, når det er systemfeil og ikke pasienten selv. Han spør alltid om hvordan det går, men har på forhånd en klar mening, og vil da ikke lytte til andre mulige alternativer.