Gunnar Aasen

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Aasen

ENDELIG SETT OG HØRT!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Denne utrolig dyktige og imøtekommende mannen som vet hva han snakker om er den eneste jeg har snakket med på 10 år av profesjonelle som forstår meg å som virkelig vil finne ut av ting. Utrolig empatisk og dyktig. All kred!!

Endelig sett!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter å ha lurt på i fem år hvorfor kroppen min kollapset kom jeg omsider til Aasen. Endelig en lege som forsto og trodde meg på tross av at jeg hadde flere tilleggsdiagnoser. Vi gikk igjennom de andre og han trodde meg på at alt ikke kunne komme fra tilleggsdiagnosene og at det ikke var tvil om at jeg også hadde ME. Ikke den beste diagnosen å få men er veldig takknemlig for å ha fått svar.

Dyktig og empatisk lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Grundig undersøkelse, stilte masse spørsmål og kontrolldpørsmål, hadde satt seg grundig inn i sykehistorie.

Empatisk, imøtekommende og utrolig dyktig lege.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Vert til 2 timer hos han. Førsteinntrykket var svert godt og han ivaretiok og viste respekt for meg som pasient. Hensynsfull i forhold til min lysskyhet og hodesmerter, tok seg god tid og ga adekvat informasjon. Var helt i tritt med nyereste ME forsking og hadde Har overhode ikke noe å utsette på besøkene og den støtten og hjelpen jeg fikk hos hn.

kanskje litt for opptatt av ME

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg kom til Gunnar Aasen pga konkrete avvik på prøver, og endte opp med utredning for ME og å få ME diagnosen. Den brukte jeg noen år på å aksptere, men forstod etter hvert at den nok var korrekt. Sånn sett var det veldig bra at jeg havnet hos Aasen, og at han var så klar på dette. Han skrev klare og konsise epikriser som betød mye for meg ift det offentlige senere. På den andre siden så opplevde jeg ingen oppfølging av det jeg faktisk kom for, og jeg måtte stå på over mange måneder for å få tilbakemelding og aktivitet ift det som var henvisnings årsaken. Jeg opplevde at Aasen er veldig opptatt av ME, og er redd for at han kan overse andre ting pga det.