Gunnar Aasen

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Aasen

Dyktig og empatisk lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Grundig undersøkelse, stilte masse spørsmål og kontrolldpørsmål, hadde satt seg grundig inn i sykehistorie.

Empatisk, imøtekommende og utrolig dyktig lege.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Vert til 2 timer hos han. Førsteinntrykket var svert godt og han ivaretiok og viste respekt for meg som pasient. Hensynsfull i forhold til min lysskyhet og hodesmerter, tok seg god tid og ga adekvat informasjon. Var helt i tritt med nyereste ME forsking og hadde Har overhode ikke noe å utsette på besøkene og den støtten og hjelpen jeg fikk hos hn.

kanskje litt for opptatt av ME

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg kom til Gunnar Aasen pga konkrete avvik på prøver, og endte opp med utredning for ME og å få ME diagnosen. Den brukte jeg noen år på å aksptere, men forstod etter hvert at den nok var korrekt. Sånn sett var det veldig bra at jeg havnet hos Aasen, og at han var så klar på dette. Han skrev klare og konsise epikriser som betød mye for meg ift det offentlige senere. På den andre siden så opplevde jeg ingen oppfølging av det jeg faktisk kom for, og jeg måtte stå på over mange måneder for å få tilbakemelding og aktivitet ift det som var henvisnings årsaken. Jeg opplevde at Aasen er veldig opptatt av ME, og er redd for at han kan overse andre ting pga det.

Dyktig og forståelsesfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En fantastisk god lege som hjalp meg mye og jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tok seg god tid til å ta ny vurdering av tidligere diagnose og før han bekreftet den og hjalp meg med mestring og skrev en god epikrise.

Useriøs,arrogant og ALTFOR rask til å sette ME diagnosen!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min erfaring med denne legen er EKSTREMT negativ.En lege jeg overhodet ikke vil anbefale til noen!Alt annet enn grundig i sin utredning.