Gunnar Aasen

Autorisasjon (1975)

Siste vurderinger av Gunnar Aasen

Bra lege!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Han er den eneste legen som har vist meg noe empati og forståelse i min kamp mot ME. Han har mye kunnskap og erfaring innen dette feltet.
Anbefales!

Ikke så bra

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Virker kunnskapsrik og lytter bra, men jeg ville sterkt vurdert å finne en annen, så er det større sjans å bli frisk.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Kunnskapsrik, vennlig og trygg lege som tok seg god tid. Følte meg godt ivaretatt og møtt med respekt og forståelse.

Usedvanlig kunnskapsrik lege!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Gunnar Aasen er meget grundig og kunnskapsrik. Jeg har levd med ME i mange år, og hos hos Aasen har jeg fått en veldig grundig utredning i tillegg til at jeg følte meg sett og hørt! Han er uvurderlig med sine kunnskaper om sykdommen, og kan hjelpe med svar, løsninger og tips som kan gjøre livet med denne skrekkelige sykdommen litt enklere. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg på at han vet hva han snakker om. hvis man mistenker at man har fått ME vil jeg anbefale denne legen på det varmeste. Han er grundig, kunnskapsrik og jeg slapp å høre på "svada og tullball" og føler at han kan stille riktig diagnose! Det er så mange kunnskapsløse leger mht denne sykdommen, hos Asen ble respektfullt og grundig undersøkt.

Kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter og ha vært hos ett 30-talls spesialister og leger havnet jeg til slutt hos Aasen. Og takk og lov for det, så kunne rotteracet stoppe. Han har en høflig fremtreden, stresser ikke og er genuint opptatt av hvordan det går med meg. Som lege anbefaler jeg Aasen. Litt vanskelig å finne parkeringsplasser i nærheten av klinikken