Gunnar Aasen

Spesialistsenteret Pilestredet Park
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo
Tlf: 22 99 27 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gunnar Aasen

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Kunnskapsrik, vennlig og trygg lege som tok seg god tid. Følte meg godt ivaretatt og møtt med respekt og forståelse.

Usedvanlig kunnskapsrik lege!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Gunnar Aasen er meget grundig og kunnskapsrik. Jeg har levd med ME i mange år, og hos hos Aasen har jeg fått en veldig grundig utredning i tillegg til at jeg følte meg sett og hørt! Han er uvurderlig med sine kunnskaper om sykdommen, og kan hjelpe med svar, løsninger og tips som kan gjøre livet med denne skrekkelige sykdommen litt enklere. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg på at han vet hva han snakker om. hvis man mistenker at man har fått ME vil jeg anbefale denne legen på det varmeste. Han er grundig, kunnskapsrik og jeg slapp å høre på "svada og tullball" og føler at han kan stille riktig diagnose! Det er så mange kunnskapsløse leger mht denne sykdommen, hos Asen ble respektfullt og grundig undersøkt.

Kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter og ha vært hos ett 30-talls spesialister og leger havnet jeg til slutt hos Aasen. Og takk og lov for det, så kunne rotteracet stoppe. Han har en høflig fremtreden, stresser ikke og er genuint opptatt av hvordan det går med meg. Som lege anbefaler jeg Aasen. Litt vanskelig å finne parkeringsplasser i nærheten av klinikken

ENDELIG SETT OG HØRT!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Denne utrolig dyktige og imøtekommende mannen som vet hva han snakker om er den eneste jeg har snakket med på 10 år av profesjonelle som forstår meg å som virkelig vil finne ut av ting. Utrolig empatisk og dyktig. All kred!!

Endelig sett!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter å ha lurt på i fem år hvorfor kroppen min kollapset kom jeg omsider til Aasen. Endelig en lege som forsto og trodde meg på tross av at jeg hadde flere tilleggsdiagnoser. Vi gikk igjennom de andre og han trodde meg på at alt ikke kunne komme fra tilleggsdiagnosene og at det ikke var tvil om at jeg også hadde ME. Ikke den beste diagnosen å få men er veldig takknemlig for å ha fått svar.

Dyktig og empatisk lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Grundig undersøkelse, stilte masse spørsmål og kontrolldpørsmål, hadde satt seg grundig inn i sykehistorie.

Empatisk, imøtekommende og utrolig dyktig lege.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Vert til 2 timer hos han. Førsteinntrykket var svert godt og han ivaretiok og viste respekt for meg som pasient. Hensynsfull i forhold til min lysskyhet og hodesmerter, tok seg god tid og ga adekvat informasjon. Var helt i tritt med nyereste ME forsking og hadde Har overhode ikke noe å utsette på besøkene og den støtten og hjelpen jeg fikk hos hn.

kanskje litt for opptatt av ME

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg kom til Gunnar Aasen pga konkrete avvik på prøver, og endte opp med utredning for ME og å få ME diagnosen. Den brukte jeg noen år på å aksptere, men forstod etter hvert at den nok var korrekt. Sånn sett var det veldig bra at jeg havnet hos Aasen, og at han var så klar på dette. Han skrev klare og konsise epikriser som betød mye for meg ift det offentlige senere. På den andre siden så opplevde jeg ingen oppfølging av det jeg faktisk kom for, og jeg måtte stå på over mange måneder for å få tilbakemelding og aktivitet ift det som var henvisnings årsaken. Jeg opplevde at Aasen er veldig opptatt av ME, og er redd for at han kan overse andre ting pga det.

Dyktig og forståelsesfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En fantastisk god lege som hjalp meg mye og jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tok seg god tid til å ta ny vurdering av tidligere diagnose og før han bekreftet den og hjalp meg med mestring og skrev en god epikrise.

Useriøs,arrogant og ALTFOR rask til å sette ME diagnosen!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min erfaring med denne legen er EKSTREMT negativ.En lege jeg overhodet ikke vil anbefale til noen!Alt annet enn grundig i sin utredning.

Følte meg overkjørt

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

ikke fornøyd i det hele tatt. Ventet 6 mnd. på time for utredning av ME. Lyttet ikke, puttet nærmest ord i munnen på meg slik at jeg ble helt paff. Fikk inntrykk av at her kunne man lett få en diagnose bare man er sliten uten å undersøke grundig! Veldig lite nøye og hadde så dårlig tid at jeg ikke fikk forklart hva som var spesielt med mitt tilfelle. Jeg ønsket meg spesielt til han pga. mine hormonproblemer, da jeg ønsker detaljert utredning og ikke kun et "stempel". men hormoner var ikke et tema engang selv om han er endokrinolog (!) Jeg fikk ta sykkeltesten, men han stoppet meg FØR jeg selv kjente meg sliten da han MENTE at nå var jeg sliten. Har aldri opplevd maken til overkjøring.. Flott hvis du kun vil ha en diagnose og det mistenkes ME, men hjalp meg lite på vei i forhold til å finne ut hva som faktisk feiler meg..

Fantastisk!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Gunnar Aasen er en av de dyktige legene vi har når det gjelder ME. Han er oppdatert, interessert, har kunnskap og i tillegg forstår han alvoret og omfanget av sykdommen ME.

Fantastisk dyktig, og forståelsesfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Som den første, etter seks år med ME, uten å bli tatt på alvor, ble jeg virkelig det her, ifjor høst.
Fikk diagnosen jeg hadde kjempet for, som alle trodde bare for psykisk sykdom, bare uker senere.
Det jeg spesielt merket meg var omsorgen hans og forståelsen for de klassiske ME-symptomene, da han, uten oppfordring, dempet belysningen.
Han var også veldig var da han tok i meg, og viste oppriktig omsorg da jeg hadde en dag med spesielt mye smerter.
Alt i alt en fantastisk lege, men skulle man utsette noe må det være at det ble satt opp altfor lite tid, da Aasen er fullbooket, året rundt. Et godt forslag er å planlegge nøye hva du ønsker å fortelle før time, slik at du kan få maks utbytte av tiden.