Gunnar Aasen

Spesialistsenteret Pilestredet Park
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo
Tlf: 22 99 27 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gunnar Aasen

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Kunnskapsrik, vennlig og trygg lege som tok seg god tid. Følte meg godt ivaretatt og møtt med respekt og forståelse.

Usedvanlig kunnskapsrik lege!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Gunnar Aasen er meget grundig og kunnskapsrik. Jeg har levd med ME i mange år, og hos hos Aasen har jeg fått en veldig grundig utredning i tillegg til at jeg følte meg sett og hørt! Han er uvurderlig med sine kunnskaper om sykdommen, og kan hjelpe med svar, løsninger og tips som kan gjøre livet med denne skrekkelige sykdommen litt enklere. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg på at han vet hva han snakker om. hvis man mistenker at man har fått ME vil jeg anbefale denne legen på det varmeste. Han er grundig, kunnskapsrik og jeg slapp å høre på "svada og tullball" og føler at han kan stille riktig diagnose! Det er så mange kunnskapsløse leger mht denne sykdommen, hos Asen ble respektfullt og grundig undersøkt.

Kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter og ha vært hos ett 30-talls spesialister og leger havnet jeg til slutt hos Aasen. Og takk og lov for det, så kunne rotteracet stoppe. Han har en høflig fremtreden, stresser ikke og er genuint opptatt av hvordan det går med meg. Som lege anbefaler jeg Aasen. Litt vanskelig å finne parkeringsplasser i nærheten av klinikken

ENDELIG SETT OG HØRT!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Denne utrolig dyktige og imøtekommende mannen som vet hva han snakker om er den eneste jeg har snakket med på 10 år av profesjonelle som forstår meg å som virkelig vil finne ut av ting. Utrolig empatisk og dyktig. All kred!!

Endelig sett!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter å ha lurt på i fem år hvorfor kroppen min kollapset kom jeg omsider til Aasen. Endelig en lege som forsto og trodde meg på tross av at jeg hadde flere tilleggsdiagnoser. Vi gikk igjennom de andre og han trodde meg på at alt ikke kunne komme fra tilleggsdiagnosene og at det ikke var tvil om at jeg også hadde ME. Ikke den beste diagnosen å få men er veldig takknemlig for å ha fått svar.