Gunnar Aasen

Autorisasjon (1975)

Siste vurderinger av Gunnar Aasen

Dyktig og forståelsesfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En fantastisk god lege som hjalp meg mye og jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tok seg god tid til å ta ny vurdering av tidligere diagnose og før han bekreftet den og hjalp meg med mestring og skrev en god epikrise.

Useriøs,arrogant og ALTFOR rask til å sette ME diagnosen!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min erfaring med denne legen er EKSTREMT negativ.En lege jeg overhodet ikke vil anbefale til noen!Alt annet enn grundig i sin utredning.

Følte meg overkjørt

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

ikke fornøyd i det hele tatt. Ventet 6 mnd. på time for utredning av ME. Lyttet ikke, puttet nærmest ord i munnen på meg slik at jeg ble helt paff. Fikk inntrykk av at her kunne man lett få en diagnose bare man er sliten uten å undersøke grundig! Veldig lite nøye og hadde så dårlig tid at jeg ikke fikk forklart hva som var spesielt med mitt tilfelle. Jeg ønsket meg spesielt til han pga. mine hormonproblemer, da jeg ønsker detaljert utredning og ikke kun et "stempel". men hormoner var ikke et tema engang selv om han er endokrinolog (!) Jeg fikk ta sykkeltesten, men han stoppet meg FØR jeg selv kjente meg sliten da han MENTE at nå var jeg sliten. Har aldri opplevd maken til overkjøring.. Flott hvis du kun vil ha en diagnose og det mistenkes ME, men hjalp meg lite på vei i forhold til å finne ut hva som faktisk feiler meg..

Fantastisk!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Gunnar Aasen er en av de dyktige legene vi har når det gjelder ME. Han er oppdatert, interessert, har kunnskap og i tillegg forstår han alvoret og omfanget av sykdommen ME.

Fantastisk dyktig, og forståelsesfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Som den første, etter seks år med ME, uten å bli tatt på alvor, ble jeg virkelig det her, ifjor høst.
Fikk diagnosen jeg hadde kjempet for, som alle trodde bare for psykisk sykdom, bare uker senere.
Det jeg spesielt merket meg var omsorgen hans og forståelsen for de klassiske ME-symptomene, da han, uten oppfordring, dempet belysningen.
Han var også veldig var da han tok i meg, og viste oppriktig omsorg da jeg hadde en dag med spesielt mye smerter.
Alt i alt en fantastisk lege, men skulle man utsette noe må det være at det ble satt opp altfor lite tid, da Aasen er fullbooket, året rundt. Et godt forslag er å planlegge nøye hva du ønsker å fortelle før time, slik at du kan få maks utbytte av tiden.