Torbjørn S. Haugen

K.A.L. Klinikken AS

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

1981

K.A.L. Klinikken AS Telefonnummer22 02 68 1022 02 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 75 F 0855 Oslo

Siste vurderinger av Torbjørn S. Haugen

Arrogant

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.

Nedlatende og frekk

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Først vil jeg bare presisere at inntrykket mitt av klinikken er svært positiv - det er kun denne enkelte legen jeg er misfornøyd med. Legen hadde en svært lite vennlig fremtoning og det tok lang tid før han faktisk valgte å høre etter på hva pasienten hadde å si. Jeg måtte også selv komme med forslag til løsning.

Dårlig på pasientkonmunikasjon

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Legen er Sikkert faglig sterk. Men virker lite interessert i pasienten. Dårlig på kommunikasjon. Svarer frekt og uklart på spørsmål. Veldig hyggelige sykepleiere

Arrogant og lite imøtekommende (og alternativ?) lege

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Kom for å få allergi vaksine, men ble i stedet anbefalt å kutte alle medisiner på dagen. Da jeg prøvde å forklare at ved mer enn 2-3 dager uten medisiner blir jeg dårlig, fikk jeg beskjed om å heller "tenke meg frisk" og komme tilbake om 2 måneder.

Jeg oppfattet hans som en arrogant lege uten vilje til å lytte til pasientens forklaring. Oppfattet møtet med denne legen som veldig spesielt. Særlig med vekt på hans alternative behandling om å "tenke seg frisk".

Anbefaler og be om ny lege om man får time hos han.

En hyggelig og lyttende lege

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Imøtekommende og flink til å forklare. Kom med gode råd. Hans pasientvurderinger var lette å forstå. Takknemlig for å få vært hos han.
Sykepleieren som tok prøvene var flink og forklarte på en forståelig måte slik at testene gikk lett.
Veldig bra begge to.