Torbjørn S. Haugen

K.A.L. Klinikken AS

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

1981

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Torbjørn S. Haugen

Nedlatende

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Arrogant lege. Det er riktignok en stund siden jeg var hos han. Men navnet har jeg merket meg, aldri mere til han

Arrogant

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.

Nedlatende og frekk

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Først vil jeg bare presisere at inntrykket mitt av klinikken er svært positiv - det er kun denne enkelte legen jeg er misfornøyd med. Legen hadde en svært lite vennlig fremtoning og det tok lang tid før han faktisk valgte å høre etter på hva pasienten hadde å si. Jeg måtte også selv komme med forslag til løsning.

Dårlig på pasientkonmunikasjon

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Legen er Sikkert faglig sterk. Men virker lite interessert i pasienten. Dårlig på kommunikasjon. Svarer frekt og uklart på spørsmål. Veldig hyggelige sykepleiere

Arrogant og lite imøtekommende (og alternativ?) lege

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Kom for å få allergi vaksine, men ble i stedet anbefalt å kutte alle medisiner på dagen. Da jeg prøvde å forklare at ved mer enn 2-3 dager uten medisiner blir jeg dårlig, fikk jeg beskjed om å heller "tenke meg frisk" og komme tilbake om 2 måneder.

Jeg oppfattet hans som en arrogant lege uten vilje til å lytte til pasientens forklaring. Oppfattet møtet med denne legen som veldig spesielt. Særlig med vekt på hans alternative behandling om å "tenke seg frisk".

Anbefaler og be om ny lege om man får time hos han.