Torbjørn S. Haugen

Autorisasjon (1981)

Siste vurderinger av Torbjørn S. Haugen

Uinteressert og ufin

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Hadde svært ubehagelige opplevelser hos denne legen. Avbrøt meg hele veien og latterliggjorde alle symptomer jeg nevnte. Virket totalt uinteressert. Hadde ikke klart å komme tilbake for 3.gang hvis det ikke hadde vært for de utrolig imøtekommende og hyggelige personene på diverse lab’er og i resepsjonen som jobber der.

Nedlatende

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Arrogant lege. Det er riktignok en stund siden jeg var hos han. Men navnet har jeg merket meg, aldri mere til han

Arrogant

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.

Nedlatende og frekk

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Først vil jeg bare presisere at inntrykket mitt av klinikken er svært positiv - det er kun denne enkelte legen jeg er misfornøyd med. Legen hadde en svært lite vennlig fremtoning og det tok lang tid før han faktisk valgte å høre etter på hva pasienten hadde å si. Jeg måtte også selv komme med forslag til løsning.

Dårlig på pasientkonmunikasjon

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Legen er Sikkert faglig sterk. Men virker lite interessert i pasienten. Dårlig på kommunikasjon. Svarer frekt og uklart på spørsmål. Veldig hyggelige sykepleiere