Torbjørn S. Haugen

Autorisasjon (1981)

Siste vurderinger av Torbjørn S. Haugen

Nedlatende

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Uhøflig framferd. Hadde uroet meg for konsultasjonen og forberedt meg på hva jeg skulle si. Ble avbrudt og motsagt hele tiden og jeg fikk ikke forklart meg om hvordan tilstanden min hadde utviklet seg over tid. Stilte håpløse spørsmål, som jeg følte var ment for å forvirre og "sette meg på plass". Total mangel på respekt og finfølelse. Brukte ca. 15 sek på å lytte på lungene. Fikk aller nådigst den medisinen min fastlege allerede hadde rekvirert. Bortkastet. Dette var en konsultasjon jeg hadde forventning til
Personen jeg først kom til var derimot meget hyggelig.

Uinteressert og ufin

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Hadde svært ubehagelige opplevelser hos denne legen. Avbrøt meg hele veien og latterliggjorde alle symptomer jeg nevnte. Virket totalt uinteressert. Hadde ikke klart å komme tilbake for 3.gang hvis det ikke hadde vært for de utrolig imøtekommende og hyggelige personene på diverse lab’er og i resepsjonen som jobber der.

Nedlatende

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Arrogant lege. Det er riktignok en stund siden jeg var hos han. Men navnet har jeg merket meg, aldri mere til han

Arrogant

Hei.

Vennlig og hyggelige sykepleiere på KAL.

Var hos ovennevnte lege i dag og fikk en opplevelse av en lege som knapt hørte på meg. Måtte avbryte lege for å slippe til. Følte meg dårlig ivaretatt som pasient.

Nedlatende og frekk

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Først vil jeg bare presisere at inntrykket mitt av klinikken er svært positiv - det er kun denne enkelte legen jeg er misfornøyd med. Legen hadde en svært lite vennlig fremtoning og det tok lang tid før han faktisk valgte å høre etter på hva pasienten hadde å si. Jeg måtte også selv komme med forslag til løsning.