Per Sirnes

Østlandske Hjertesenter
Mann, 62 år

Spesialisering

  • Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisert

1980

Praksis

Østlandske Hjertesenter
Prinsensgt. 7 1501 Moss
Tlf: 69 20 21 70 Vis kart

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
2.5
4 vurderinger
Tilgjengelighet
3.5
1 vurdering
Tillit og kommunikasjon
1.5
3 vurderinger
Service
3.5
2 vurderinger

Siste vurderinger av Per Sirnes

Rolig og grundig.

Klinikk: Østlandske Hjertesenter Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
0.0
Service
0.0

En god og trygg opplevelse å bli undersøkt av Per Sirnes. Kom inn lenge før tiden, og følte meg trygg. Kan godt anbefale Per Sirnes til andre.

Legen

Klinikk: Østlandske Hjertesenter Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
2.0
Service
3.0

Må si meg enig i tidligere kommentarer. Føler at jeg var til bry.
Kan godt hende at undersøkelse og svar var greit, men hjertet er et vesentlig organ, og legen burde ha litt annen holdning og måte og forklare seg på.

Styr unna!

Klinikk: Østlandske Hjertesenter Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
0.0
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
0.0

Denne spesialisten tenker kun på seg og sitt. Han er overhodet ikke interessert i å høre på pasienten.
Du føler deg ydmyket og overkjørt over ting du forsøker å fortelle.
Enten dette gjelder hvordan du føler helsen din er eller om det er enkelte medisiner du har bivirkninger av.
Du får bare beskjed om at dette ikke er mulig og at du bare skal fortsette på medisin.
Hjertet er noe man ikke spøker med og da en hjertespesialist overhodet ikke er interessert i å høre på pasienten synes jeg det begynner å bli skummelt.
Denne legene må lære seg og lytte til pasientene sine. Han er ikke i min kropp og kan ikke fortelle meg om hvordan jeg skal føle meg.
Anbefaler på det sterkeste å finne en annen spesialist enn denne legen.

Meget uengasjert

Klinikk: Østlandske Hjertesenter Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
1.5
Service
4.5

Denne legen gir meg følelsen av å være bare til bry. Som pasient føler jeg møte med denne legen ydmykende.