Jan Torjussen

• Indremedisin

Brua spesialistsenter

Råkollvn. 107 1664 Rolvsøy

Siste vurderinger av Jan Torjussen

Parkering utenfor. ingen trapper. Tilgjengelig for rullestol bruker. Meget dyktig og veldig erfaren spesialist.

Klinikk: Brua spesialistsenter Skrevet

Meget dyktig, høyt belest, utdannet og enormt masse erfaring. Rent og ryddig i venteværelse. Hyggelig og meget dyktig sykepleier/ansatt ved klinikken. Ble tatt i mot med stor forståelse og godt tatt hånd om. Det er umulig å få tak i for allerede avtalt kontroll og undersøkelse og senteret sender ikke innkalling til time etter første undersøkelse så jeg har i 2 måneder 4 dager uken forsøkt ringe for ny time. Personlig oppmøte også hvor senteret var stengt.
Jeg frykter jeg ikke får oppfølgning og at det ikke er mulig Å behandles uten Å få undersøkelse videre. Det ble avtalt ny undersøkelse men ikke fått en. Kan skyldes sommerferie, men er ulik melding på svareren som at det er sommerferie til 1 august og nå er dato 10 august. Håper det har en naturlig forklaring og at alle har det bra ved klinikken, men også at jeg får ny time nå som legen ønsket følge meg videre og jeg håper Å slippe Å begynne "på nytt" med annet senter/klinikk. Konklusjon fra en person: meget dyktig men lite eller ingen tilgjengelighet.