Peter Coll

Tlf: 55 20 29 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Peter Coll

Usympatisk og kald

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg fikk min diagnose mens jeg lå på undersøkelsesbordet eksponert og uforberedt. Legen viste seinere lite forståelse og omtanke i en sårbar tid. Blant annet viste han til andre han kjenner som "klarer seg helt fint og da kan du det også". Byttet så snart jeg kunne.

Dyktig og behagelig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Har tatt både gastroskopi og koloskopi hos denne legen, og det ble en mer "behagelig" opplevelse enn jeg hadde tort å håpe på en gang. Rolig og kunnskapsrik, anbefales på det varmeste.

Hyggelig og positiv lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Meget sympatisk lege ,jeg er undersøkt med koloskopi og gastroskopi av han og jeg fikk forklaring hele tiden om hva han foretok seg så lege Peter Coll kan jeg annbefale på det beste ved disse former for undersøkelser.

En sympatisk og dyktig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg har i vår hatt en koloskopi og to gastroskopiundersøkelser hos dr. Coll. Dette er ikke undersøkelser som er særskilt behagelige å ta. Derfor er det godt å møte en profesjonell lege som kan forklare pasienten hva som skjer underveis og samtidig utføre undersøkelsen på en så grei måte som mulig. God oppfølging etterpå er også viktig. Jeg anbefaler denne legen til dem som har behov for lignende utredninger.

Tillitsvekkende og beroligende.

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Etter mange skrekkhistorier var jeg livredd for å ta gastroskopi. Forlangte alt jeg kunne få av beroligende og bedøvende midler. Etter samtale med legen ble jeg beroliget og tok kun en væske som ble sprøytet bak på tungen som bedøvet svelget. Dette gikk strålende. Kunne gjøre hva jeg ville resten av dagen. Så til alle dere som er like engstelig som meg, bruk ikke krefter på å engste dere. Du blir hele tiden forklart hva som skjer. Peter Coll er en veldig behagelig lege.

En meget behagelig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg var hos dr.Coll idag. Betrakter meg selv som en lett hysterisk person, når det gjelder innvendig undersøkelser.Derfor hadde min fastlege beordret bedøvelse før undersøkelsen. Etter god info fra en vidunderlig sykepleier og dr.Coll var vi enig om å prøve uten bedøvelse, dersom jeg kjente noe som jeg mente var vondt var det bare å vifte med en arm. Utrolig men sant dette var absolutt smertefritt. Er du redd eller litt engstelig ,behøver du ikke tenke på dette hos dr.Coll.

Meget bra , vennlig kommunikasjon virker dyktig

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Gir ett godt inntrykk fra først til sist , meget bra opplegg , effektivt gjenomført .stort pluss for reservert garasje parkering . Resultat fra undersøkelsen vil bli sendt .

Rolig, saklig og hyggelig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Legen var hyggelig og fortalte godt hva undersøkelsen innebærer. Gastroskopi er ikke behagelig, men helt ufarlig og ikke vondt. Han var rask i undersøkelsen og snakket til meg hele tiden. Veldig behagelig lege. I tillegg hadde han en veldig hyggelig sykepleier med seg på undersøkelsen

Profesjonell

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Profesjonell mottagelse og behandling.
God og saklig info underveis.
Unødvendig å kvie seg for undersøkelsen.