Peter Coll

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Peter Coll

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Hadde ringt legekontoret på forhånd før gastroskopi, og fortalt om min forhistorie med overgrep og kraftig traumer pga det. Har sterk odontofobi, sterk angst, sliter med å ha noe i munn og sliter med å ha noen stående over meg.
Da jeg kom ble jeg henvist inn på hans kontor. Han lukket ikke døren og pasienter og kollegaer gikk forbi mens han stilte meg spm i forhold til magesykdom, medisiner osv. Jeg reagerer allerede her på at det er rart. Virker som om han har dårlig tid. Han sier kjapt etter spm at da går vi å se hva som skjer i magen din. Jeg spør om han har lest hva jeg har ringt legekontoret om. Det har han ikke. Jeg begynner å fortelle, blir avbrytt bryskt med "men hva vil du?" Jeg blir paff og sier at jeg vil at han skal prøve som lege og forklare undersøkelsen og høre på meg,forstå meg, bruke litt tid... Men det er uaktuelt. Han kan vise meg rommet gastroskopien forgår men det er det. Ufølsom, uvennlig, overlegen og brysk. Jeg så oppgitt på han, snudde, betalte og gikk. Styr unna.

Veldig bra

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Kom fort inn, og veldig hyggelig personale. Opplevde at både lege og sykepleier var imøtekommende og hørte på mine ønsker forut undersøkelsen.

God opplevelse.

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

I dag var jeg hos Peter Coll ifb. med koloskopi og det var kjekt, tross litt ubehag ifb. med selve undersøkelsen å møte så hyggelige mennesker som tok deg godt i mot og ga gode og utfyllende opplysninger hele veien. Jeg var veldig fornøyd.

God behandling

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Føler meg godt mottatt og ivaretatt når jeg allikevel må ta en slik undersøkelse.
Både Coll og sykepleier er imøtekommende og informerer godt både før, under og etter undersøkelsen.

Like mye godt medmennske,som svært dyktig fagmann.

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg har 2 konsultasjoner bak meg hos Hr.Coll henh.vis.Vulvat og Kanalspesialistene;begge gangene fikk jeg én grundig undersøkelse. Coll meddelte etter timen hva som var problemstillingen;sett bort fra
vevsprøve,etc. - noe som tar lengre tid. Dét ble umiddelbart skrevet en søknad for å få meg videre i Helseapparatet. ,,føler virkelig at jeg har kommet mange
steg videre etter å ha vært hos Lege Peter Coll.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.