Peter Coll

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Peter Coll

Usympatisk og kald

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg fikk min diagnose mens jeg lå på undersøkelsesbordet eksponert og uforberedt. Legen viste seinere lite forståelse og omtanke i en sårbar tid. Blant annet viste han til andre han kjenner som "klarer seg helt fint og da kan du det også". Byttet så snart jeg kunne.

Dyktig og behagelig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Har tatt både gastroskopi og koloskopi hos denne legen, og det ble en mer "behagelig" opplevelse enn jeg hadde tort å håpe på en gang. Rolig og kunnskapsrik, anbefales på det varmeste.

Hyggelig og positiv lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Meget sympatisk lege ,jeg er undersøkt med koloskopi og gastroskopi av han og jeg fikk forklaring hele tiden om hva han foretok seg så lege Peter Coll kan jeg annbefale på det beste ved disse former for undersøkelser.

En sympatisk og dyktig lege

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg har i vår hatt en koloskopi og to gastroskopiundersøkelser hos dr. Coll. Dette er ikke undersøkelser som er særskilt behagelige å ta. Derfor er det godt å møte en profesjonell lege som kan forklare pasienten hva som skjer underveis og samtidig utføre undersøkelsen på en så grei måte som mulig. God oppfølging etterpå er også viktig. Jeg anbefaler denne legen til dem som har behov for lignende utredninger.

Tillitsvekkende og beroligende.

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Etter mange skrekkhistorier var jeg livredd for å ta gastroskopi. Forlangte alt jeg kunne få av beroligende og bedøvende midler. Etter samtale med legen ble jeg beroliget og tok kun en væske som ble sprøytet bak på tungen som bedøvet svelget. Dette gikk strålende. Kunne gjøre hva jeg ville resten av dagen. Så til alle dere som er like engstelig som meg, bruk ikke krefter på å engste dere. Du blir hele tiden forklart hva som skjer. Peter Coll er en veldig behagelig lege.