Børge Døskeland

Kanalveien 64 5068 Bergen

Siste vurderinger av Børge Døskeland

I trygge hender

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Strømlinjeformet og gjennomarbeidet informasjon og oppfølging i forkant av konsultasjon. Dyktige og servicemindede medarbeidere. Selv om det hele var gjennomført effektivt og rutinemessig opplevde jeg å bli behandlet med verdighet og respekt som et medmenneske langy utenfor komfortsonen. Til tross for at undersøkelsen i seg selv medførte ubehag var totalopplevelsen svært bra. Opplevde at jeg var i trygge hender. God oppfølging direkte etter undersøkelsen. Setter pris på at behandlingsutyret så ut til å være topp moderne, samtidig som venteværelset var nøkternt innredet uten dyre designmøbler.

En som har kontroll og er trygg i sitt fagfelt.

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Jeg ble henvist av fastlegen min for å gjennomføre koloskopi. Aldri gjort dette før og er en "ung" mann i 30 årene. Jeg slet litt med å slappe av i begynnelsen og det medførte litt ubehag, dette skyldes da også problemet jeg hadde i utgangspunktet. Men da jeg fikk litt beroligende gikk det strålende fint. Jeg fikk til og med lyst til å se på kameraet etterhvert og Børge fortalte godt om hva som var hva, veldig spennende. Må si at også assistenten var strålende flink! Anbefales. (Og for dere som gruer dere, det går faktisk veldig greit å gjennomføre undersøkelsen, bare hør på legen.)

Kjempefornøyd!

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Var hos Børge i forbindelse med gastroskopi. Han forklarte godt om prosedyren, beroliget meg hele tiden og gjorde en ellers ubehagelig opplevelse mye bedre. Ellers var personellet hos kanalspesialistene og utrolig kjekke og beroligende. Anbefales!

Denne karen vet hva han driver med!

Klinikk: Kanalspesialistene AS Skrevet

Etter undersøkelse hos fastlegen ble jeg videresendt til Dr. Døskeland hos Kanalspesialistene (artig navn!) for kolonoskopi. Man hører en del forskjellig etter slike undersøkelser men dette var raskt gjort og flere biopsier ble tatt og det hele uten spesielt ubehag. Kom til etter to uker. Fulgte godt opp. Anbefales!