Sigurd Toft

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (1978)

Lege Sigurd Toft Telefonnummer55 54 11 4055 54 11 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Sigurd Toft

Trygg på sitt fag

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Jeg har ved flere anledninger vert hos han for mine hjerteplager! Alle gangene har jeg følt meg godt ivaretatt og grundig undersøkt! Denne legen har årevis med erfaring og virker meget orientert og oppdatert i den kardiomedisinske verden! Jeg stoler 100% på at hans avgjørelser er av førsteklasses ekspertise og kan trykt anbefale han til de som trenger en pålitelig hjertelige!

Trygg og vennlig.

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Han har vært min lege i mange år, han er lett å snakke med og gjør meg trygg, svarer på alle spørsmål. Ville aldri byttet!

Goofy men med et godt hjerte

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Det er ikke alle som er så flink med det sosiale, men det er heller ikke alle pasienter som liker å bli stirret inn i øynene, er du en sånn er dette en perfekt lege for deg! Denne legen er kunnskapsrik og grundig, og dette kan bli et både morsomt og lærerikt møte med en lege som faktisk har et godt hjerte inni der (no pun intended), og det er det viktigste når alt kommer til alt.

Dyktig, hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Ein av dei hyggeligaste legane eg har vore til. Forklarte alt grundig, og gjennomførte us på ein god måte.

Merkelig og uintressert.

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Var hos Dr.Toft i dag og det er det merkeligste legebesøket jeg noensinne har hatt. Når jeg kom inn i rommet satt han med ryggen til og var veldig opptatt av pc:en sin. Han mumle "hei" før han snudde seg og tok meg i hånden, uten å se meg i øynene. Han virket veldig uinteressert og stilte ingen spørsmål. Han gjorde sine undersøkelser og konkluderte med at alt var ok, deretter ba han meg om å slutte med hjertemedisinen, som legene på Haukeland hadde satt meg på, noe jeg ikke var enig i, ettersom jag har veldig god effekt av dem.