Sigurd Toft

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin
  • Lungesykdommer

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lege Sigurd Toft Telefonnummer55 54 11 4055 54 11 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Sigurd Toft

Trygg og vennlig.

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Han har vært min lege i mange år, han er lett å snakke med og gjør meg trygg, svarer på alle spørsmål. Ville aldri byttet!

Goofy men med et godt hjerte

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Det er ikke alle som er så flink med det sosiale, men det er heller ikke alle pasienter som liker å bli stirret inn i øynene, er du en sånn er dette en perfekt lege for deg! Denne legen er kunnskapsrik og grundig, og dette kan bli et både morsomt og lærerikt møte med en lege som faktisk har et godt hjerte inni der (no pun intended), og det er det viktigste når alt kommer til alt.

Dyktig, hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Ein av dei hyggeligaste legane eg har vore til. Forklarte alt grundig, og gjennomførte us på ein god måte.

Merkelig og uintressert.

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Var hos Dr.Toft i dag og det er det merkeligste legebesøket jeg noensinne har hatt. Når jeg kom inn i rommet satt han med ryggen til og var veldig opptatt av pc:en sin. Han mumle "hei" før han snudde seg og tok meg i hånden, uten å se meg i øynene. Han virket veldig uinteressert og stilte ingen spørsmål. Han gjorde sine undersøkelser og konkluderte med at alt var ok, deretter ba han meg om å slutte med hjertemedisinen, som legene på Haukeland hadde satt meg på, noe jeg ikke var enig i, ettersom jag har veldig god effekt av dem.

Arrogant og kjenslelaus

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Har vore ved dette kontoret to gongar og hadde dessverre same opplevinga begge gongane. Han ville mellom anna utføra undersøkingar på meg som er sterkt kontraindisert i mitt tilfelle, men òg heilt unødvendige for saka. Merklegaste hjarteundersøkinga eg har fått nokonsinne.