Sigurd Toft

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (1978)

Lege Sigurd Toft Telefonnummer55 54 11 4055 54 11 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Sigurd Toft

Fantastisk

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Mer imøtekommende, dyktig og interessert lege finner du ikke. Velutdannet, superdyktig, gir seg tid. Vil deg det beste. Følger deg opp. Dyktig på diagnose. Erfaren og ærlig. Tom for superlativer.

Trygg på sitt fag

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Jeg har ved flere anledninger vert hos han for mine hjerteplager! Alle gangene har jeg følt meg godt ivaretatt og grundig undersøkt! Denne legen har årevis med erfaring og virker meget orientert og oppdatert i den kardiomedisinske verden! Jeg stoler 100% på at hans avgjørelser er av førsteklasses ekspertise og kan trykt anbefale han til de som trenger en pålitelig hjertelige!

Trygg og vennlig.

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Han har vært min lege i mange år, han er lett å snakke med og gjør meg trygg, svarer på alle spørsmål. Ville aldri byttet!

Goofy men med et godt hjerte

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Det er ikke alle som er så flink med det sosiale, men det er heller ikke alle pasienter som liker å bli stirret inn i øynene, er du en sånn er dette en perfekt lege for deg! Denne legen er kunnskapsrik og grundig, og dette kan bli et både morsomt og lærerikt møte med en lege som faktisk har et godt hjerte inni der (no pun intended), og det er det viktigste når alt kommer til alt.

Dyktig, hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Lege Sigurd Toft Skrevet

Ein av dei hyggeligaste legane eg har vore til. Forklarte alt grundig, og gjennomførte us på ein god måte.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.