Ljubomir Nestorovic

Din doktor

Barnesykdommer

1988

Din doktor  Telefonnummer73 98 28 7073 98 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollabakken 3 7032 Trondheim
Ljubomir Nestorovic er barnelege i Trondheim

Siste vurderinger av Ljubomir Nestorovic

En trygg og kunnskapsrik lege

Klinikk: Din doktor  Skrevet

Veldig flink til å få med seg barnet, det er ikke alle som får min frøken til å smile ved undersøkelser.. fikk gode og utfyllende svar på alt vi lurte på.

Kunnskapsrik

Klinikk: Din doktor  Skrevet

Veldig kunnskapsrik og lyttende. Meget dyktig med barn, skaper tillit. Tar seg god tid, empatisk og snill.

Dårlig på kommunikasjon

Klinikk: Din doktor  Skrevet

Dårlig på kommunikasjon. Tok flere prøver av sønnen som jeg ikke fikk forklart hva var, så vet ikke hva svaret egentlig er. Hastet gjennom timen og hjalp ikke med de tingene vi skulle dit for. Måtte komme tilbake noen dager senere og etter å ha sittet på legekontoret i over en time dro vi hjem uten å ha blitt ropt opp til legen. Vanskelig å komme i kontakt med resepsjonisten hans da hun sitter bak låst dør. Ikke lyst til å dra tilbake hit.

Karismatisk og dyktig!

Klinikk: Din doktor  Skrevet

Føler oss veldig trygge på at barna våre får god behandling her. Legen er ekstremt dyktig på å få tillit hos barna, er nøye og kan utrolig mye - også om diagnoser og utfordringer andre leger omtrent ikke har hørt om. Vi har fått veldig god hjelp her, og anbefaler gjerne denne legen videre. Alltid god tid, og bryr seg genuint om barna.

Han kan framstå som noe "rotete" og litt distre, men har stålkontroll når det kommer til både barn, journaler og diagnoser - da kan det bare være at det er litt rotete rundt om på kontoret ;)

fantastisk flink med barn

Klinikk: Din doktor  Skrevet

Fantastisk evne til å få tillit hos barnet mitt, fikk barnet ril å samarbeide på tester og undersøkelser uten problemer, noe ingen andre leger jar klart. Herlig person med mye humor og lek. Fremstod som faglig dyktig.
Anbefales