Håvard Skjærvik

Håvard Skjærvik er barnelege i Arendal

Siste vurderinger av Håvard Skjærvik

Skrekkopplevelse

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Jeg var med min svigerdatter og mitt 2 år gamle barnebarn hos denne legen . Desverre må jeg si at jeg gikk derfra sjokkskadet, Han behandlet barnemoren ovenfra og ned. Bare feide henne til side når hun prøvde å få frem det hun ville si. Mitt barnebarn kom desverre til "Å Klå" på noe på skrivebordet hans. (Små barn er veldig raske ) Han skrev fredig noe på maskinen hvorav han bøyde seg frem og sa veldig høyt og kraftig ( nermest brølte) helt inn i fjeset på den lille NEI DU MÅ IKKE RØRE TING PÅ SKRIVEBORDET. Han var helt rød i fjeset, Vi tusla sjokkskada ut :( Denne legen kan jeg ikke gi noen stjerne. Oppførselen ligger under pari :(

Dyktig og flink lege!

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Meget dyktig lege, faglig flink og holder seg oppdatert på det nyeste som skjer innen medisin. Kan være litt rask i blant, men man blir i hvertfall ivaretatt.

Fantastisk!

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Plagene hos min sønn på 10 måneder ble bagatellisert hos fastlegen, som mente det ikke var vits å henvise til barnelege. Jeg sto på mitt, og vi ble henvist til doktor Skjærvik på Arendal spesialistsenter. Jeg var veldig skeptisk da jeg hadde lest anmeldelsene her i forkant, og det skulle vise seg å være veldig feil! En enkel prikktest viste allergi hos gutten min som var med på å forverre refluksen hans. Vi fikk god hjelp, og nødvendige medisiner av legen. Han søkte også for kunelkproteinfri morsmelkerstatning hos HELFO da vi var der, og ordnet slik at vi fikk igjen for reisen hos pasientreiser. Legen var også veldig flink til å henvise til ekstra allergitester for å være på den sikre siden. Sykepleierne var rolig og behagelige, og var flinke til å ta prøver av sønnen min. Dessverre var han så liten med tynne blodårer så de ikke fikk tatt prøvene, men da ringte de til Arendal sykehus hvor vi fikk komme med en gang. Nå gleder vi oss til å få ungen vår frisk og rask, og doktor Skjærvik er vel verdt et besøk! Hyggelig og flink var han også, og svarte på alle våre spørsmål! Kan også legge ved at vi fikk time 3 dager etter henvisningen ble sendt!

Ikke fornøyd

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Følte oss som foreldre latterliggjort og dumme da vi prøvde å forstå hva han egentlig prøvde å formidle til oss. en "det burde du da vite" holdning med himling av øynene som er uheldig når en sitter der med barn og er fortvilelet...
Følte oss usikre på diagnoser , og det å få medisin uten blodprøver.
Har prøvd flere ganger i håp om at det var kun den ene gangen, men har skjedd hver gang. Vi bruker nå fastlege og syhuset for oppfølging. Og noen diagnoser mindre.
Man får raskt time, men er som på et samlebånd.. kjapt inn og kjapt ut... veldig mange pasienter iløpet av tiden en er der...

Ikke bra

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Virker som om det er om å gjøre å ha inn og ut flest mulig pasienter i løpet av en dag. Du blir ikke sett og hørt og har du noen spørsmål sitter du somreglen igjen like forvirra (om ikke mer) enn før du kom.

Ikke spesiellt barnevennlig, og vi fikk dårlig oppfølging og feil informasjon om medisinering.
Noen av de andre som jobber her er heller ikke så barnevennlige, og jeg har fått med meg ett gråtende barn hjem som nektet å returnere dit.

Misfornøyd

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Bruker lite tid på undersøkelse.
Veldig lite barnevennlig til barnelege å være.
Gir diagnoser uten å undersøke skikkelig.
Tar seg ikke tid til å lytte på oss som foreldre.

Flott barne- og allergilege

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Den eneste i helsevesenet som har tatt mitt barns gastroøsofageale refluks og melkeallergi på alvor. Og hjulpet oss! Dette etter å ha blitt avfeiet og bagatellisert av tre andre leger i hjembyen vår (2 timer unna Arendal). Om det er noe jeg angrer på i forhold til å oppsøke Arendal spesialistsenter, så er det at vi ikke gjorde det tidligere!

Han er flink til å håndtere barn og kan berolige de.

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Han er kjempegod og han er flink som sjef, han er også kul å morsom.
Han er utrolig snill og han forklarer ting bra.

Veldig fornøyd

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Anbefaler denne legen på det varmeste. Han har fulgt mine barn fra de var små til de er 23 år :)
Ser hele pasienten .
At det virker som han er stresset eller "ikke smiler hele tiden" er ikke noe vi har følt .
Veldig flinke og hyggelige jenter/damer på kontoret. Alltid smilende og hjelpsomme 😃😃

Aldri igjen

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Ble som foreldre gjort til latter for innspill og spørsmål. Konkluderte raskt med diffus diagnose (omtrent uten undersøkelse) Angrer veldig på at vi dro dit med vårt barn

God barnelege

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Dr. Skjærvik er dyktig innenfor sitt fagfelt. Han kan være litt vel rask under undersøkelse noen ganger, men han ender som regel opp med riktig konklusjon allikevel. Lett å få time raskt, og oppfølgingen er bra. Hyggelige sykepleiere på kontoret!

Dyktig

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Dyktig lege som er tydelig flink på sitt fagfelt. Tok en grundig undersøkelse av barnet og konkluderte etter nøye vurderinger av helsetilstanden.
Det eneste jeg har å sette fingeren på er at man satt litt med følelsen av at legen hadde hastverk.

Svært dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Arendal Spesialistsenter Skrevet

Når vi har vært hos Skjærvik føler jeg meg trygg på at barna mine har fått den riktige behandlingen, og at han har gjort de undersøkelser som må til. Sykepleierne som jobber der er dyktige og man føler seg velkommen. Barna mine trives på Arendal Spesialistsenter.