Lauritz Stoltenberg

Lauritz Stoltenberg er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Lauritz Stoltenberg

Fantastisk Lege

Klinikk: Oslo barne- og lungelegesenter Skrevet

Flott varm og god lege som tar seg tid lytter og forklarer barna så de forstår hva som skal skje og undersøker så barn forstår, han har ingen brå bevegelser. kan ikke annet en og anbefale Lauritz Stoltenberg på det varmeste.

Beste barnelegen - alltid der for pasientene sine

Klinikk: Oslo barne- og lungelegesenter Skrevet

Har begge barna hos han, og er super fornøyd! Tommel opp for han og Grete som Gjør en fin jobb.
Begge barna digger han, og det er ikke vanlig hos oss at barna liker leger.

En meget dyktig og varm lege

Klinikk: Oslo barne- og lungelegesenter Skrevet

Mitt barn og jeg har vært hos Dr. Stoltenberg flere ganger. Han er på alle måter en dyktig lege. Han lytter, forklarer, henvender seg til barnet som et selvstendig menneske, tar seg god tid og formidler både trygghet og ekte omsorg.
Jeg anbefaler Dr. Stoltenberg på det varmeste.

En lege som brenner for jobben sin!

Klinikk: Oslo barne- og lungelegesenter Skrevet

Stoltenberg er en ekstremt dyktig lege som brenner for jobben sin. Han forklarer hva han gjør til enhver tid, slik at man ikke skal være usikker og leve i uvitenhet. Det kan være litt ventetid før man får time, men det er absolutt verdt det! Han bruker tid til å lytte, undersøke og forklare alt han gjør. Han følger gjerne opp, hvis det er nødvendig og kommer alltid med nyttige og gode råd!

Han er verdens beste lege! En snill, hyggeligere, varmere lege har jeg aldri møtt før! ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!