Anne Grethe Lindstad

Psykiatri

Autorisasjon (1983)

Anne Grethe Lindstad er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Anne Grethe Lindstad

Sannsynligvis bedre for noen med traumer

Klinikk: Anne Grethe Lindstad Skrevet

Min opplevelse er at Lindstad sannsynligvis fungerer bra for de som trenger å finne ut av traumatiske hendelser og hvorfor de sliter psykisk. For min del, som har gått til lignende behandling i flere omganger før denne, og har en nokså god forståelse av hva min angst kommer av, var det ikke tilstrekkelig. Etter min mening trenger jeg i mitt tilfelle verktøy for å bedre angsten i praksis, og bli utfordret i de situasjonene som plager meg nå.

Noe Utålmodig

Klinikk: Anne Grethe Lindstad Skrevet

En ting hun tilsynelatende er bra på, er og ta notater i løpet av samtalen. Ting kan bli bedre ved å redusere graden av misforståelser samt inntrykket av man bør raskest mulig bli ferdig.

Forståelsesfull og lyttende

Klinikk: Anne Grethe Lindstad Skrevet

Jeg har hatt en rekke traumer knyttet til skilsmisse,lengre tids soning med private trusler. Helt nedbrutt på kanten av stupet.
Hun har fått meg gradvis tilbake og i dag har jeg en langt bedre hverdag selvom det er lang tid igjen til "gamle dager".
Hun har bidratt sterkt til at jeg kan akseptere at noen ting får man ikke endret, dette må bearbeides slik at man kan legge dette bak seg.
Går fortsatt til behandling noe som gir tro på fremtiden.