Antonie Giæver Beiske

Anonie Giæver Beiske

Nevrologi

1977

Anonie Giæver Beiske Telefonnummer22 33 55 6022 33 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lille Grensen 7 0159 Oslo
Antonie Giæver Beiske er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Antonie Giæver Beiske

dårlig lege!

Klinikk: Anonie Giæver Beiske Skrevet

Hun vil vite alt som skjer i familien din, alt vil fikse det, men hun vil ikke diagnostisere!
Jeg kom med henne med den sterkeste hodepinen. Jeg vet ikke hva jeg skal finne for å hjelpe meg. Og hun anbefalte meg å engasjere seg i fysisk aktivitet som jeg har hodepine mer. Ikke forstår noe i nevrologi.Primitive Cabinet Ingen utstyr gammel men veldig aktivt kvinne som mener at hvis yngre enn hun burde å jobbe!
Jeg anbefaler deg ikke å spørre henne om hjelp!

Kunnskapsrik og vennlig

Klinikk: Anonie Giæver Beiske Skrevet

Rask, effektiv og forklarer svært godt hva som undersøkes og hva det betyr. Gir gode råd og har en hyggelig tone. Meget presis!

Dyktig, imøtekommende, blid og erfaren nevrolog

Klinikk: Anonie Giæver Beiske Skrevet

Legen er grundig, dyktig, empatisk og får med seg mye på kort tid. Her er man trygg. Hun er også blid og serviceminded. Anbefales!

Erfaren, grundig og tillitvekkende

Klinikk: Anonie Giæver Beiske Skrevet

En erfaren og kompetent nevrolog. Foretar grundige nevrologiske undersøkelser, og skriver gode polikliniske notater (en sjeldenhet!). Svært god til å forklare hva nevrologiske funn kan bety, og hvordan sykdom kan behandles. Ærlig, direkte og omsorgsfull i møtet med pasientene. Mine beste anbefalinger!

Meget dyktig og forekommende lege.

Klinikk: Anonie Giæver Beiske Skrevet

Voksen, erfaren. Meget vel gjennomført nevrologisk undersøkelse. Interessert, foretok en god sykejournal.