Arild Danielsen

BestHelse Nordstrand

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1980)

BestHelse Nordstrand Telefonnummer0235902359 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo
Arild Danielsen er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Arild Danielsen

Kunnskapsrik

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Hadde vært plaget med bihuler i ganske mange år før jeg kom til A.Danielsen på slutten av 1980-tallet. Den aller beste ØNH-legen jeg har vært hos,gått der i mange år,han opererte meg 2 gg,å går til kontroll hvert år. Han er så rolig å forsiktig ved us.,forklarer veldig nøye,å tar seg god tid. Den aller beste,å kan i aller høysete grad anbefales!

Fantastisk hyggelig å dyktig !

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg ble henvist til dr Danielsen hadde aldri vært hos han før dette . Jeg hadde slitt med nese å hals plager lenge , dette ga han meg en forklaring på som ingen andre har klart på 4 år . Han var svært hyggelig å imøtekommende . Jeg følte meg veldig ivaretatt å han var veldig omsorgsfull . En slik lege skulle alle hatt . Mvh

En av norges beste ønh kirurger

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Behagelig, dyktig og meget hyggelig. Han opererte min nese. Han forklarte godt med røntgen i forkant.
En av Norges beste ønh kirurger. Anbefales !

Trygg, flink til å forklare

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Arild Danielsen er veldig flink med pasientene. Han forklarer på en måte så man forstår ham. Virker oppriktig interessert og tar seg god tid. Han er forsiktig ved undersøkelsene. Anbefaler ham på det varmeste!

Utrolig flink lege

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Tar godt vare på pasienten. Er veldig flink til å kommunisere, tar seg god tid til å forklare hele tiden! Beste legen jeg har vært hos