Bjørn Steve Solem

Ishavsklinikken

Øre-nese-halssykdommer

1976

Ishavsklinikken Telefonnummer77 66 21 2177 66 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 31-33, 4. etg 9008 Tromsø
Bjørn Steve Solem er øre-nese-hals-lege i Tromsø

Siste vurderinger av Bjørn Steve Solem

En god spesialist

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Det var en hyggelig hilsen tidlig ved innkomst. Doktor Solem snakket først, etterpå begynte med undersøkelse. Han forklarte først, etterpå utredet. Selve utredning var behagelig og trygg. Jeg er veldig fornøyd med forklaringer og selve utredningsprosedyre.

Lei av jobben?

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Legen viste ingen interesse for mine helseproblemer. Han undersøkte såvidt og jeg gikk derfra som et spørsmålstegn. Aldri møtt en lege som bryr seg så lite om pasienter. Ingen smil eller hyggelig tone fra denne legen. Han viste tydelig at han var uinteressert og ville ha deg ut fortest mulig. Dårligste opplevelsen jeg har hatt hos en lege noen gang.

Følte meg ikke ønsket.

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

hadde time hos Bjørn Steve Solem for en stund tilbake. Gjorde alle nødvendige undersøkelser, men virket som han egentlig bare ville ha deg ut av kontoret fortest mulig. Når man har betalt fikk man bare et kaldt "hade" uten verken et smil eller bikkkontakt. Noe positivt å trekke fram er at han hadde en grundig samtale før han begynte med diverse undersøkelser.

Overarbeidet?

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Tok lang tid før jeg fikk time og under konsultasjon var det også dårlig tid og lite informasjon. Ble send videre for MR men fikk aldri svar på resultat fra undersøkelsen. Ingen oppfølging med hensyn på avbøtende tiltak som feks høreapparat eller om eventuelle muligheter for behandling