Dag Manheim

Dag Manheim er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Dag Manheim

Veldig fornøyd!

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Jeg opererte ut mandlene mine her og følte meg veldig godt ivaretatt hele veien. Fikk god informasjon hele veien både muntlig og på ark. Jeg opplevde alle som flinke folk som vet hva de holder på med.
Damene i skranken var også veldig hyggelige.
Kort ventetid: fra konsultasjon og til operasjonsdagen var det bare 3 uker å vente.

Hardhendt og brutal

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Var hos ham med sønnen min, som dessverre har blitt livredd for alle leger etter denne opplevelsen. Manheim var unødig brå og hardhendt, rev kosedyret ut av hendene på barnet og kastet det vekk, og presset tunga ned med en trepinne så gutten hadde vondt lenge etterpå.

Imøtekommende og profesjonell

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i det andre sier om at han er ute etter å selge operasjoner. Jeg var til konsultasjon første gang for over 2 år siden og var usikker på om jeg trengte operasjon. Fikk masse informasjon og følte ikke noe som helt press om å ta operasjonen, det var helt opp til meg. Tilbake 2 år etter og bestemte meg for å fjerne mandlene. Fikk god informasjon i forkant og opplevelsen ble ikke så ille som jeg hadde trodd. Mannheim og sykepleiere/anestesilege var hyggelige og fikk meg til å føle meg komfortabel og rolig. De er effektive og behandler sikkert mange pasienter om dagen men opplevde ikke forsinkelser eller stress. Dette ble en mye bedre opplevelse enn det jeg hadde drømt om. Gruet meg mye i forkant, men det gikk så bra! Eneste jeg savnet var en plan eller et oppsett til inntak av smertestillende. Jeg syns det var mye å holde styr på de ulike tablettene. Hadde vært greit å hatt en tydelig oversikt over hvor mye man kan ta og om noen kunne kombineres/tas samtidig.

Skrekk, en uprofesjonelt legge...

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Hadde time klokken 13:00 for sønnen min, men ble jeg kalt inn av dr.Manheim etter 40 minutter. Da vi endelig kom inn, han var veldig irritert og ba meg å holde sønnen min fast på fangen. Med engang begynte han å skrike hvorfor hadde jeg akseptert timen hos han kl:13:00, fordi barn sa han må kommer på morgen, etterpå de blir sliten og vil ikke samarbeide (selvfølgelig de hadde satt op time for meg kl:13:00, ikke jeg). Barna begynt å gråtte og bare be meg «mamma hjelp meg» fordi han brukt makt for å kontrollere halsen hans. Uansett han klart ikke undersøke han, fordi sønnen min ble veldig skremt og nesten besvimte. Han sa bare at vi må fjerne mandlene hans fordi han hadde arvet de fra meg og vi kun hjort det med en gang fordi var en veldig enkel operasjon. Virkelig den mest uprofesjonelle legen jeg har vært har i Norge. Konsultasjonen var helt bortkastet, og jeg ville aldri latt han operere sønnen min, ikke i dag...og aldri!!!

Takk for fin behandling.

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Det var en rolig og en hyggelig atmosfære på denne klinikken.
Jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ble tatt i mot og hvordan operasjonen ble gjennomført.