Dagfinn Steinar Øgreid

Dagfinn Steinar Øgreid er onkolog i Sandnes, Bergen og Sola

Siste vurderinger av Dagfinn Steinar Øgreid

Fantastisk mann

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Som en person med en diagnose som helsevesenet har hatt lite kunnskap om og lite å tilby for, har Dagfinn vært livreddende for meg, selv om han er onkolog og egentlig er spesialist innen det fagfeltet. Han er et meget rolig og behagelig vesen som virkelig lytter. Du har hans fulle oppmerksomhet når du sitter der. Han foreslår også utradisjonelle tiltak innenfor faglige rammer (her sikter jeg IKKE til alternativ behandling heldigvis) og gjør det han kan for å finne medisiner og tiltak som hjelper akkurat deg.

Minuspoeng for litt for mye administrativt rot på Kolibri, og veldig mange pasienter, slik at rotet kan bli vanskelig å rydde i.

Dagfinn Øgreid ,en lege som bryr seg om pasienten !

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Jeg har vært en kasteball i det offentlige helsevesenet.
Så....ved en tilfeldighet møtte jeg Dr. Dagfinn Øgreid.........den beste legen som finnes.
En lege som lytter til pasienten........og en lege som tenker utradisjonelt ........men samtidig har faglige tyngde.
Dr.Dagfinn Øgreid har reddet mitt liv flere ganger og jeg er han evig taknemmelig .
Jeg er nå så heldig at jeg har DR.Dagfinn Øgreid som min fastlege......og privatlege. ( jeg reiser fra Tønsberg til Rogaland for å komme til timer hos han.........og det er verdt hver en krone og alle milene vi må kjøre ).
Dr.Dagfinn Øgreid gir seg ikke før han finner årsaken til et helseproblem.
Og en annen ting......han har humor.......er jordnær........og ærlig !!
En lege jeg stoler 100% på !!!!!

Den beste private onkologen i Norge

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Det finnes ikke mange private onkologer i Norge, men av de få som finnes, så er vår erfaring at Dagfinn er den beste. Han setter pasientens beste i sentrum og han har faglig trygghet til å gi behandling som han tror kan hjelpe, selv om denne behandlingen ikke enda er godkjent for kreftsykdommen pasienten har. Øgreid ga oss det siste som var tilgjengelig innen immunoterapi (nivolumab og ipilimumab), og det er vi veldig takknemlige for. Andre onkologer vi oppsøkte kunne/turte ikke tilby dette.

For kreftpasienter som trenger en onkolog som solid faglig og samtidig ikke redd for å tilby pasienter behandlingsmetoder som det offentlige ikke enda har somlet seg til å tilby, så kan Dagfinn anbefales på det varmeste.

Beste legen i Norge!

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Han lytter, tenker på pasientens beste og vet hva han driver med, samtidig som resten av personalet er flinke og hyggelige!

Kan absolutt anbefales om du vil ha det beste!