Einar Kinge

Sandvika Nevrosenter AS

Nevrologi

Autorisasjon (1985)

Sandvika Nevrosenter AS Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ...
Sandviksveien 178 1337 Sandvika
Einar Kinge er nevrolog i Bærum

Siste vurderinger av Einar Kinge

Hører ikke på pasienten

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Virker som han hadde skrevet ferdig journalen før jeg kom. Hørte ikke på hva jeg sa og var vanskelig å forholde seg til.

Den beste legen

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Utrolig dyktig. Stor kunnskap om sykdommer og dyktig til å informere om behandling og bivirkninger av medisinene. Anbefales

En veldig dyktig mann

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Jeg har gått hos Einar Kinge siden 1999 for epilepsi og migrene. Igjennom disse årene har jeg opplevd en lege som virkelig står på og ikke gir seg før han finner den beste mulige løsning på en problemstilling. Han setter av god tid, noe av den bruker han til å taste og ber noen ganger om at jeg må vente til han har skrevet ferdig. Men det er greit, siden han tar seg tid når han er ferdig. Alltid veldig grundig i det han gjør. Han følger også alltid opp det han sier han skal, gir tilbakemeldig enten skriftlig eller på telefon om det skulle være noe spesielt.

Jeg har bare en ting å pirke på, og det er at han kan være vanskelig å få tak i. Telefontid en halvtime x 2 i uka. Jeg sanvner en måte å kommunisere skriftlig på, som f.eks. e-konsultasjon som en del legesentre har nå. Derfor må jeg trekke litt på tilgjengelighet. Ventetid på telefon varierer fra lang til å komme igjennom med en gang. Alltid noe tid på venterommet, så best å ha time tidlig på dagen eller etter lunsj. Men når jeg snakker tilgjengelighet, han prøver virkelig etter beste evne å kontakte deg tilbake om du har ringt kontoret med en problemstilling!

Kinge er spesielt dyktig på epilepsi og har jobbet mye med det, og det merkes virkelig! Men han er generelt en veldig dyktig nevrolog. Anbefales!

Offentlig driftstilskudd, man må regne med ventetid fra henvisning er sendt fra fastlege.Men det er verdt det - spesielt hvis det handler om epilepsi!