Elena Pedersen

Nevrologi

Autorisasjon (1998)

Elena Pedersen er nevrolog i Bærum

Siste vurderinger av Elena Pedersen

Det er den værste opplevelsen jeg har hatt hos helsevesenet

Klinikk: Humana Helse Spesialistsenter Skrevet

Jeg var hos denne legen i februar, og det er det værste opplevelsen jeg har hatt. Jeg reagerte først på en ikke imøtekommende lege, men enn tone jeg overhode ikke finner profesjonell. Opplever en frekk dame, som glemmer sin profesjonalitet, og mye annet. Av hensyn til legen, ønsker jeg ikke gå inn på detaljer i hendelsesforløpet, men jeg anbefaler overhode ikke denne legen!

Kunnskapsrik, empatisk og samvittighetsfull

Klinikk: Humana Helse Spesialistsenter Skrevet

Jeg har hatt Dr Pedersen som lege i mange år. Hun er svært kunnskapsrik- både om sitt eget felt og helhetlig. Hun evnet å se meg helhetlig for å finne best mulig løsning for min situasjon. Ved hennes hjelp har jeg blitt utrolig mye bedre av kronisk migrene og fått et tilnærmet normalt funksjonsnivå. Hun stiller alltid opp og jobber lange dager for pasientene sine. Hun er samvittighetsfull og pliktoppfyllende. Hun evner å møte meg på en mellommenneskelig måte.

Jeg går heller privat

Klinikk: Humana Helse Spesialistsenter Skrevet

Skulle bytte fra privat til offentlig behandling etter å ha stått på venteliste i et år. Etter første time har påfølgende timer vært flyttet i over 4 måneder. Gjerne samme dag, eller virkedagen før - og da etter stengetid slik at man ikke får sagt ifra om at man ikke får fri fra jobb dagen etter. Ikke spørsmål om bytte, får bare sms om at byttet er gjort. Det er en grunn til at man går til nevrolog, og trenger behandling. Dette er ikke godt nok, med kronisk sykdom går jeg heller privat så jeg får den behandlingen jeg trenger og en nevrolog som har tid til meg. Dette er for dårlig.

Kjempe flink og engasjert

Veldig fornøyd med Elena Pedersen. Hun er dyktig, engasjert og koselig
Hun ser på helheten og alle muligheter for hva som passer meg som pasient

Trygg og sympatisk

Klinikk: Humana Helse Spesialistsenter Skrevet

Veldig dyktig nevrolog, som har fulgt meg opp og kommet frem til en god behandling for min migrene og spenningshodepine. Fulgt meg opp i 4 år. Empatisk og lydhør for mine utfordringer. Faglig oppdatert og løsningsorientert.