Elisabeth Lavold

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Øre-nese-halssykdommer

1991

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog
Elisabeth Lavold er Øre-nese-hals-lege i Lørenskog

Siste vurderinger av Elisabeth Lavold

Tåler ikke at pasienten vil fortelle om sin sykdomsopplevelse

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Hun har hver gang jeg har hatt time hos henne vært svært oppsatt på å kontrollere situasjonen i møte med meg som pasient. At jeg ville fortelle noe selv om mine egne erfaringer overhørte hun fullstendig. Hun hadde rett påstod hun, selv om hun altså ikke ville engang høre på eller ta hensyn til de erfaringene jeg selv har hatt med min egen kropp i mange år. Da jeg påpekte dette, og fortvilet forsøkte å be henne om å høre på hva jeg hadde å si henne om min egen sykdomsopplevelse, framstod hun for meg som hevngjerrig straffende, og oppvigler til konflikt med meg som pasient. Da jeg senere var hos andre ansatte hos Diploma, ble det klart at hun hadde brukte mye energi på å baksnakke meg til sine kollegaer, og vendt dem mot meg. Noe som gjorde pasientopplevelsen min hos Diploma svært dårlig - og jeg drar aldri tilbake.

Flinke og trygge leger

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Veldig forsnøyd med Elisabeth og Diploma generelt! Har gitt oss god hjelp med vår 11 år gamle datter som har hatt øreproblemer siden hun var liten (1 år). De har fulgt henne tett og også purret mye på A-hus ifm med en operasjon som har latt vente på seg. Har vært innom flere leger hos Diploma og mitt inntrykk er at de er veldig profesjonelle og flinke. Datteren vår satte inn dren i øret da hun var 4 år (dagkirurgi) og alle var veldig gode på å trygge oss foreldre. Alt gikk bra med narkose og oppvåkning. Kan anbefale Diploma på det varmeste :)

Arrogant og uhøflig

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Hun har en holdning og oppførsel som ikke hører hjemme i forbindelse med behandling av pasienter.
Lytter ikke, er overhodet ikke interessert i hvordan du selv opplever situasjoner, hun vet best. Ikke still kritiske spørsmål, da blir hun sinna.
Det virker som hun ikke liker å jobbe med mennesker.
Hadde Diploma hatt en konkurrent i området her, hadde hun nokk sluppet å forholde seg til mennesker,
for da tror jeg at Diploma hadde mistet mange kunder.

Svært fornøyd👍Anbefales til alle!

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Dyktig lege som forklarte alt veldig bra og ga meg faglige dyktige svar.
God fremkommelighet med heis og døråpnere, da jeg sitter i rullestol.
Takk for god hjelp! ☺