Elisabeth Lavold

Elisabeth Lavold er øre-nese-hals-lege i Lørenskog

Siste vurderinger av Elisabeth Lavold

En meget kompetent spesialist

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Jeg har vært pasient hos Elisabeth en årrekke og mine besøk hos henne er alltid en god opplevelse. Hun er en fantastisk lege og spesialist. Hun ser "hele meg" og er empatisk og forståelsesfull. Jeg vurderer henne som særdeles kunnskapsrik og faglig meget dyktig. Hun gir alltid god forklaring på hva som skjer underveis i undersøkelsen og gir alltid god informasjon om veien videre samt gode råd og nyttige tips. Fremfor alt er hun lyttende og en trygg og god samtalepartner som tar seg tid til å gi gode svar på alle mine spørsmål.
Jeg gir henne top score og mine varmeste anbefalinger.

Flinke og trygge leger

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Veldig forsnøyd med Elisabeth og Diploma generelt! Har gitt oss god hjelp med vår 11 år gamle datter som har hatt øreproblemer siden hun var liten (1 år). De har fulgt henne tett og også purret mye på A-hus ifm med en operasjon som har latt vente på seg. Har vært innom flere leger hos Diploma og mitt inntrykk er at de er veldig profesjonelle og flinke. Datteren vår satte inn dren i øret da hun var 4 år (dagkirurgi) og alle var veldig gode på å trygge oss foreldre. Alt gikk bra med narkose og oppvåkning. Kan anbefale Diploma på det varmeste :)

Svært fornøyd👍Anbefales til alle!

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Dyktig lege som forklarte alt veldig bra og ga meg faglige dyktige svar.
God fremkommelighet med heis og døråpnere, da jeg sitter i rullestol.
Takk for god hjelp! ☺