Geirr Esben Kaastad

Geirr Esben Kaastad er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Geirr Esben Kaastad

Utrolig dyktig lege

Klinikk: Nydalen øre-nese-hals Skrevet

Fikk masse god og relevant informasjon om hva plagene mine skyldes. Han er effektiv, lyttende og hyggelig. Virkelig en lege som anbefales.

Anbefales

Klinikk: Nydalen øre-nese-hals Skrevet

Legen var hyggelig, informativ, effektiv og virket å ha lang og god erfaring. Kommer gjerne tilbake hit. Takk for besøket!

Dyktig og tillitsvekkende

Klinikk: Nydalen øre-nese-hals Skrevet

Fikk god beskrivelse av fordeler og ulemper ved eventuelt inngrep. Følte at datteren min og jeg ble godt ivaretatt.

Avbrøt meg flere ganger

Klinikk: Nydalen øre-nese-hals Skrevet

Timen varte i 10 min. Legen hørte ikke på meg, avbrøt meg flere ganger. Alt i alt dårlig opplevelse, skal aldri komme hit igjen. Anbefales virkelig ikke, finnes mange flere bedre leger enn han med bedre service.

Lytter ikke

Klinikk: Nydalen øre-nese-hals Skrevet

Jeg var hos Kaastad ifm. et problem med hørselen. Kaastad spurte aldri hva problemet var, men startet i stedet å prate generelt om hørsel og la til at hørselstesten jeg hadde tatt rett før jeg kom inn til han viste gode resultater. Det overrasket meg ikke da jeg hadde tatt liknende tester tidligere med tilsvarende resultat. Jeg startet å fortelle om dette, men ble avbrutt av legen før jeg ble ferdig. Jeg prøvde å fortelle hva mitt faktiske problem var, eller hva symptomene var, men ha lot meg aldri ordentlig komme til før han begynte å prate på ny.

Kaastad framsto som en med med mye kunnskap om sitt fag, men jeg håper at fremtidige pasienter i større grad får komme til orde. Jeg var der inne i ti minutter, var ikke noe særlig klokere da jeg dro, og følte at jeg mer var til bry enn at han var genuint opptatt av pasientens beste.