Geir Grimsmo

Allé Klinikken (Lege Artis AS)

Ukjent

Allé Klinikken (Lege Artis AS) Telefonnummer67 58 00 5067 58 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
O.H. Bangs vei 17 1323 Høvik

Siste vurderinger av Geir Grimsmo

Meget god lege

Klinikk: Allé Klinikken (Lege Artis AS) Skrevet

Jeg er operert av Geir. Mine tette og betente bihuler gjennom mange år ble veldig bra. Geir er en fagmann av ypperste kvalitet i tillegg til også være en meget hyggelig mann. Geir har min største tillit.
Beste hilsen fra

Geir Grinsmo er best.

Klinikk: Allé Klinikken (Lege Artis AS) Skrevet

Grimsmo har vært min lege i 15 år. Operert meg to ganger,blitt bra i bihulene. Ble i godt humør når man gikk ut fra kontoret hans. Vil ha han tilbake.

Flink og dyktig!

Klinikk: Allé Klinikken (Lege Artis AS) Skrevet

Har kun hatt et par konsultasjoner her, men de har tilgjengjeld vært veldig bra. Han har gitt meg et realistisk bilde på hva jeg kan forvente meg ved evt behandling og utredning. Skulle tilbake for oppfølging, men fikk beskjed om at han ikke er tilgjengelig lenger. Noen som vet noe mer om dette?? Sekretæren som besvarte telefonen visste tilsynelatende lite. Håper at Dr Grimsmo snart er tilbake :)

Fantastisk Lege

Klinikk: Allé Klinikken (Lege Artis AS) Skrevet

Dr. Grimsmo har operert med 3 ganger for plager med nesen, og mandlene. Alle operasjonene førte til stor bedring! Geir Grimsmo er svært besluttsom, vet hva han holder på, og gir pasienten trygghet! Den beste øre-nese-hals legen jeg har vært hos. Ønsker han det beste.

Koselig og humoristisk

Klinikk: Allé Klinikken (Lege Artis AS) Skrevet

Han gav meg positive inntrykk og ville alltid gjøre det beste for meg.
Der andre ØNH leger gjorde meg nedstemt, følte jeg meg alltid glad og optimistisk når jeg gikk ut fra hans kontor. Dels fordi han var så spøkefull og morsom. Savner han!